Doc Watchtower Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Sony har sørget for at den kjente netsjappa Lik-Sang har blitt lagt ned. Grunnen er at Sony har saksøkt butikken så mange ganger at de er nødt til å legge ned. Søksmålene handler om regionfrie spill og import fra (blant annet psp) spillrelaterte produkter til europa. Så det er neppe mulig for oss i Europa å importere Ps3 maskiner når den kommer ut i november. Sony begrunner dette med at de ønsker å beskytte kunder mot ukompatibilitet (Anglo-Saksisme?) av sine produkter. Les mer her Endret 24. oktober 2006 av Watchtower
Snikpellik Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Noe så inni hampen tragisk skal man lete lenge etter. Jeg tror ikke dette bare hadde med PSP-greiene å gjøre, kanskje også "faren" for at vi Europeere skulle importere PS3 derfra.
DrThomas Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Idiotisk gjort, nok et patetisk trekk av Sony. Kommer aldri til å ramle meg inn å bruke en eneste krone på Playstation i noen som helst inkarnasjon
Kadaju Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Fikk plutselig en enorm lyst til å boikotte PS3 nå.... Stakkars Lik-Sang
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hele saken er bare trist i grunn Håper Sony får seg en skikkelig smell snart.
TWA Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 ble utrolig skuffet over dette. særlig med tanke på at jeg hadde bestilt en vare som skulle sendes i dag. nok en gang har sony drete på draget, og jeg håper de merker det. skjønner ikke at de gidder å bruke penger på å stenge noe som markedsfører dem i så stor grad, og som skaffer dem mange kunder.
Jim Rager Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hele saken er bare trist i grunn Håper Sony får seg en skikkelig smell snart. 7142085[/snapback] En til mener du vel De har vel mer en nokk med atombombe batteriene og rootkit spywaren sin
Epik Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Sony er i sin fulle rett og enhver seriøs forhandler bør kjenne lovene når det gjelder distribusjon og salg av regionskontrollerte produkter.
StaBBer Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Skuffet. Har ikke brukt Lik-Sang før, men etter alt det positive jeg har hørt, så hadde jeg faktisk planer om å bestille litt derfra i nærmeste fremtid. Takk Sony.
freke Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Sony er i sin fulle rett og enhver seriøs forhandler bør kjenne lovene når det gjelder distribusjon og salg av regionskontrollerte produkter. 7142290[/snapback] Sant det. You tell 'em Sony! Jo færre sjapper som selger ps3, jo bedre uansett hehe
Tøffli Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det er ikke mulig! Min trofaste webshop stengt av SONY! Jeg liker ikke SONY, men jeg har levd i den tro at SONY aldri vil kunne gjøre meg vondt med idiotien sin... nå ser det ut til at alle må lide på grunn av de
Dragoncrest Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hahaha Helt utrolig! Jeg var skeptisk om Sony klarte å drite litt mer på draget enn de allerede har gjort de siste årene.....men man kan ikke undervurdere Sony, de har alltid ett eller annet bad move på lager. Sony trenger definitivt en bedre PR avdeling, den butikken var rimelig godt likt så det er sikkert mange en person som er litt grinete nå
MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jaja.. Synes Sony slår vekk flere og flere hender som føder dem jeg...
Dragon Hunter Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Kunne ikke brydd meg mindre. Casual gamers merker lite fra eller til om lik-sang ikke eksisterer.
Ghaundan Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Kunne ikke brydd meg mindre. Casual gamers merker lite fra eller til om lik-sang ikke eksisterer. 7142708[/snapback] Jo det kunne du, for du tok tross alt tiden til å skrive en post. Har ikke hatt noe å gjøre med den netshopen før men det helt unødvendig å gjøre slikt mot den.
Syfer Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Man kan godt si at Sony er i sin fulle rett når de gjør dette, dog skal man ikke glemme at nettbutikken levde av å tilby tjenester som forbrukerne var svært glade for. Var det ikke en del som endte opp med å bestille psp og psp spill fra nettbutikken ? et resultat av at Sony ikke var spesielt interessert i å lansere leketøyet og spillene nogenlunde samtidig.
TCi Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Altså hva er poenget med å gjøre PS3 regionfri, når folk ikke kan importere spillene sine?
Howitz Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Altså hva er poenget med å gjøre PS3 regionfri, når folk ikke kan importere spillene sine? 7142957[/snapback] markedsføring
Freem@n Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg tror ikke den er sonefri før jeg får se det. En gimmick for å få folk til å vente på europalanseringen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå