Gå til innhold

Dynamisk våpenprising i CS: Source (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De holder jo bare på å teste det enda da. Om folk ikke liker den nye ordningen, går de tilbake til det gamle oppsettet, med statiske priser.

7054578[/snapback]

 

Jeg har aldri opplevd at VALVe har hørt på kundene sine etter nye oppdateringer. Jeg syntes dette tiltaket høres skikkelig elendig ut, og jeg tror ikke det vil bli gjort noe for å endre det i senere fremtid heller:P

Lenke til kommentar

Dette er ufattelig dumt egentli.. leste en plass at startprisen på f.eks Deagle vil ligge på 930.. da har man jo ikke råd til å kjøpe en helt i starten.. latterlig..dette hørtes bare slitsomt ut å forholde seg til.

 

Som sagt så er det meget enkelt å skru av dette crappet... så man er ikke påtvunget til å ha det; mp_dynamicpricing = 0. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, jeg stusset også litt over Deagle-prisen. Terror kommer til å bli rompekjørt første runde, med mindre de har lyst til å kjøpe seg en USP, noe som blir urettferdig. Dessuten har AWP blitt litt billigere. Billigere AWP = flere horer.

7056155[/snapback]

 

... som igjen gjør AWP dyrere neste uke. Syns dette høres litt artig ut, blir kanskje litt større variasjoner i våpenbruken. Og siden det er mulig å skru av, så kan det umulig være så farlig.

Lenke til kommentar

Prisforskjellen denne uken er ikke så stor, men se på hvordan prisene blir neste uke. Da snakker vi endelig om virkelige store prissvingninger. Spesielt på deagle.

 

Jeg syns det er utrolig kult og den nye variasjonen vil føre til mye morro. Kan nok tenke meg at flesteparten av serverene jeg spiller på vil deaktivere dette tho, men håper at de ikke gjør det :)

Lenke til kommentar

ooff, counterstrike.. (personlig mening etter å se tilbake på spillet) møkkaspill. Jeg må innrømme at jeg har spillt dette spillet i lange perioder (fra beta til 1. hmm husker ikke? 1.4 - 5 - 6) Jeg var hvertfall høyt på ranglisten på mange norske og utenlandske servere.

 

Men den morsomste perioden, den perioden jeg husker best, den siste perioden.. det var tider da. Når jeg sparng runt med alle de våpnene som andre aldri brukte. Jeg bare sprang rundt og gjorde sprell og morsomheter, det verste var jo at jeg fikk dreisen på disse "elendige" våpnene, og begynte til slutt å ta av med dem. Single shot hagla BOOM - død, TMP woha, P90 prrrrrah. dette var bare eksempler, jeg brukte alle våpen som andre ikke brukte..

 

Må ærlig innrømme at jeg drev med bunnyjump (på lokalt servere, datatreff og denslags) Det å se kammeraten din sitt uttrykk da du står utenfor hans base før han har fått kjøpt ferdig.. haha konge.

 

Men denne prisgreiene kan ikke skade spillet.. folk har vendt seg til ett våpen, klart de klager. Du er ikke god før du mestrer alle våpnene. Å gjøre det samme stuntet om og omigjen er ikke kult, prøv noe nytt, legg vekk vanene!

 

BAH SKOLE!

Lenke til kommentar

Ja, det kan være kult dersom pengesystemet "tvinger" folk til å bruke andre våpen enn de ellers ville ha gjort, da blir jo gameplayet mer variert.

 

Forøvrig enig med [AH-64]Undead i at AWP burde koste $16000, dvs for min del kunne den godt kostet $16001 slik at man aldri fikk kjøpt den i det hele tatt (for maks pengebeløp er vel $16000 så vidt jeg vet). :!:

 

Personlig synes jeg forøvrig Counter-strike er et helt genialt spill. Enkel moro, og man trenger ikke spille så lenge om gangen, spesielt ikke hvis man spiller på servere hvor det kun er lov å bruke pistol og granater (siden den typen våpen ikke koster stort). På den typen servere stiller jo alle ganske likt også, siden alle stort sett har råd til de samme våpnene.

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Forøvrig enig med [AH-64]Undead i at AWP burde koste $16000, dvs for min del kunne den godt kostet $16001 slik at man aldri fikk kjøpt den i det hele tatt (for maks pengebeløp er vel $16000 så vidt jeg vet).  :!:

 

7059873[/snapback]

Ja maks beløpet er egentli 16000 men jeg har spilt på en server med mer.. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...