Gå til innhold

Iron-Man... ja enda en vente tråd


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Iron Man

 

Ironmovie.jpg

 

Fant ikke mindre bilde...

 

"Iron Man" er historien om styrtrike Tony Stark, som blir kidnappet og tvunget til å skape et fryktelig våpen, men istedet skaper han en høyteknologisk rustning og rømmer.

Når han kommer hjem til New York oppdager han hvor ille verden har blitt og han sveger å beskytte de svake og kjempe mot de onde med sin "jerndrakt"

 

Internasjonal premiere: 02.05.2008

Norsk premiere: ?

Regi: Jon Favreau

Manus: Arthur Marcum og Matthew Hollaway

Skuespillere: Robert Downey Jr, Terrence Howard

Trailer:

Linker: imdb

Forventninger: :w00t:

6546757[/snapback]

 

(takk til brd)

 

Tenkte det var på tide men en egen tråd nå som det er kjent at Robert Downey Jr har fått rollen som Tony stark/Iron-Man.

Det er nå offisielt at Terrence Howard skal spille James Rhodes/ War-Machine

Den onde i filmen sies å være Mandarin en rolle som enda ikke har blit besatt

 

Det eneste negative jeg kan se med å ha Robert Downey Jr. so Tony Stark er at det er veldig vanskelig å få en så sor skuespiller til å gjøre oppfølgere.

og jeg har en sterk mistanke om at Marvel planlegger å lage en Civil War film om noen år

en historie hvor Iron-Man er en av de 3 hovedkarakterene

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er vel en av de filmene folk venter mest på .. er også en av de filmene flest store kjendisser ville spille i ..

Tom Cruise, Brad Pitt osv osv ville alle ha hovedrollen.. er jo FFS Iron-man!

 

(tom ville sikklig ha rollen også)

 

sier jo seg selv at det er noe sikklige sanker når de får robert downey jr til hovedrollen...

han er jo ikke akkurat.... ukjent :p

de hadde godt utvalg på denne filmen og valgte å gå med den skuespilere som hadde størst spekter å jobbe med

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva regissøren får til, med sin heller minimale erfaring. Men han har mer penger å rutte med i denne enn sine foregående filmer.

 

Forventningene ble litt høyere av at Downey jr. fikk hovedrollen, en dyktig skuespiller som nok er på billigsalg da han vet å stadig ødelegge karrieren sin med sine sprell.

Lenke til kommentar

"Civil War" kombinert med etterdønningene av "House of M" er vel det største som har skjedd i hele Marvel Universet (Earth-616) etter min mening.. Det har jo splittet opp de fleste av bånd som, ihvertfall for meg, har virket som de sterkeste.. Utifra det coveret du postet Kebab så får en jo en lite innblikk. Reed og Sue, Tony og Steve.. Meget synd, fordi jeg likte hvordan New Avengers ble seende ut ;)

 

Jaja.. Spider-man ser ihvertfall ut til endelig å ha tatt til vettet, og kommet seg over på det "rette" siden..

 

Jeg gleder meg til filmen ihvertfall ;) Håper viiiirkelig vi ikke får se en ny 'Hulk' ;)

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

har ikke fått med meg så mye av civil war etter ca starten av august..

Hulk 2 eller The incredible Hulk kommer ca samtidig med Iron-Man..

men tror ok at Iron-Man blir Marvel sin storsatsing sommeren 2008..

spesielt etter FJASKOen som hulk var ...

verste er at de anklage "pirater" for å ha øelagt filmen pga de lekket en uferdig utgave..

vel .. beklager men jeg har set den ferdige utgaven (med skam kan jeg si jeg har den å dvd)

den er VÆRRE!

 

Iron-man har ingen grunn til å floppe.

Effektene er ikke vanskelige å lage og dermed lett å få bra.

skuespillerene står i kø for en rolle (DUDE! RDjr har hovedrollen!)

men liker ikke at de har forandret histoien om hvordan han "ble" Iron-man

men liker det at vi skal få se 3 utgaver av drakta.

Lenke til kommentar
har ikke fått med meg så mye av civil war etter ca starten av august..

Hulk 2 eller The incredible Hulk kommer ca samtidig med Iron-Man..

men tror ok at Iron-Man blir Marvel sin storsatsing sommeren 2008..

spesielt etter FJASKOen som hulk var ...

verste er at de anklage "pirater" for å ha øelagt filmen pga de lekket en uferdig utgave..

vel .. beklager men jeg har set den ferdige utgaven (med skam kan jeg si jeg har den å dvd)

den er VÆRRE!

 

Iron-man har ingen grunn til å floppe.

Effektene er ikke vanskelige å lage og dermed lett å få bra.

skuespillerene står i kø for en rolle (DUDE! RDjr har hovedrollen!)

men liker ikke at de har forandret histoien om hvordan han "ble" Iron-man

men liker det at vi skal få se 3 utgaver av drakta.

7010087[/snapback]

Problemet til "the hulk" er jo rett og slett mangel på innhold, og hvordan den går vekk fra sin orginalhistorie.. Eneste som stemmer der er vel at Bruce Banner blir The Hulk etter å bli utsatt for Gammastråler. Og at han og Betsy har hatt et forhold.. Da igjen for lite "Hulk-Smash!" ;)

 

Det er det jeg frykter med Iron Man også, men håper på det beste.

 

3 utgaver av drakta? Da tenker jeg klumpete gull, vanlig gull og rød, og WarMachine ;) Hvordan endrer de opphavet til The Golden Avenger?

Lenke til kommentar

En trist ting er at de vil ikke ta opp hans alkoholisme i denne filmen. men hvis det blir oppføgere blir det et tema.

så da må de jo nesten planlegge det sånn at vi ser tony drikker en del da :p

 

er fortsatt ukjent om WarMachine er med.. og hvis han er så frykter jeg at de gjør han til la oss si en av mandarin sine skurker :/

men det kan virke som den siste evolusjonen av drakta blir mer som WarMachine

Lenke til kommentar

Vel.. Personlig så har jeg ikke noe forhold til Mr. Robert Downey Jr.. Men jeg klarer å se en viss likhet ihvertfall :)

 

Jeg vet ikke hvor tidlig alkoholismen til Tony startet, men jeg trodde det var litt etter at han ble Iron Man.. Mulig jeg tar feil.

 

Og når jeg sa WarMachine, så mente jeg ikke karakteren war-machine, men rustningen.. Tony har jo en som er ganske lik für seg selv.. Den er vel dubbed WarMachine-armor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...