Gå til innhold

Iron-Man... ja enda en vente tråd


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det at ollie dukker opp i smallvill er bare en bonus..

synes det var på tide å kaste avataren etter 4år :p

også dukket jeg over coveret på en av Kevin smith sine GA utgaver

Green_Arrow_1.jpg

så da måtte jeg ha det ...

 

er mer relatert til et annet forum hvor det er en LANG diskusjon om hvorfor DC ikke har satt igang filmer om Green Lantern og Green Arrow.. spesielt nå som The flash har blitt bekreftet..

hallo...

Superman, Batman, Wonder Woman, The Flash..

mangler bare Aquaman, Green Lantern og Martian Manhunter så har du hele orginale JLA..

men det er vanskelig å lage en bra Aquaman eller Martian Manhunter film så da passer GA perfekt

 

hadde vert konge med en Green Arrow/Black Canary film :p

Batman/Catwoman gå å legg dere :p

Lenke til kommentar

sist jeg hørte er ikke Wonder Woman manuset blitt godkjent enda..

men det har blitt levert til folka på toppen..

og The Flash ble bekreftet for lenge siden, men manuset er ikke ferdig..

David S. Goyer står bak både manus og regi på The Flash så den kan bli ytters KONGE

 

han holder forresten på å skrive 2 Marvel manus også ..

For Thor og Captain America, Thor manuset er vist ferdig.

Lenke til kommentar
Jeg oppdaget nettop at jeg ikke har oppdatert første post med at Terrence Howard skal spille War-Machine

men det har jeg gjort nå.. og ja .. det er offisielt

7100031[/snapback]

Sjekka opp dud'n på imdb, siden meg og skuespillernavn ikke akkurat går hånd i hånd ( Måtte sjekke opp mr. Downey Jr. også :D) Og DER står det at de muligens har en Luke Cage film pågang også.. Og da begynner jeg og lure.. Hva FAEN?!? Hva blir det neste? BetaRay-Bill film?

 

Ellers så lurer jeg på hvem som i alle dager skal spille Thor.. Kan ikke se for meg noen andre en Dolph liksom, og det går jo som vi alle vet til helvete :) He-Man anyone? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har ikke en shit med filmen å gjøre men Tony stark har kommet på Forbes top 15 liste over rikeste fantasifigurer..

Han er nr8 mens Bruce Wayne(Batman) er nr7

de er de eneste 2 fra den sjangeren på lista..

en av forandingene fra i fjor er at Lex Luthor ikke lengre er på top 15..

 

 

1: Oliver ''Daddy'' Warbucks

2: C. Montgomery Burns

3: Scrooge McDuck

4: Richie Rich

5: Jed Clampett

6: Mr. Monopoly

7: Bruce Wayne

8: Tony Stark

9: Prince Abakaliki of Nigeria <-- Personen i nigeria spammingen

10: Thurston Howell III

11: Willy Wonka

12: Lucius Malfoy

13: Tony Montana

14: Lara Croft

15: Mario

 

#7 Wayne, Bruce

 

Net Worth: $6.8 billion

Source: Inheritance, Defense

Age: 32

Marital Status: Single

Hometown: Gotham City, U.S.A.

 

Wealthy playboy has been a cipher on the social scene this year, but fortune soared as government bought Wayne's gadgets to combat alien invasion. Gotham real-estate boom, driven by dropping crime rate, also helped. Watched parents gunned down at age 8, returned to Gotham at age 25, assumed control of Wayne Enterprises. Lives in stately Wayne Manor despite municipal worries about giant sinkholes underneath. Seems to have abandoned previous habit of dating supermodels and heiresses. Rumors continue to swirl over long-time habit of keeping teenage boys as wards. Member since 1939.

 

 

#8 Tony Stark

 

Net Worth: $3.0 billion

Source: Defense

Age: 35

Marital Status: Single

Hometown: New York, N.Y.

Education: Massachusetts Institute of Technology, B.S.

 

Family-controlled Stark Industries now a top defense firm thanks to invention of indestructible alloys, repulsor rays. Armored superhero "Iron Man" is personal bodyguard and corporate mascot. Boy genius went to M.I.T. at 15; inherited family business at age 21 after parents died in car crash due to faulty brakes. Bought brake firm, fixed flaw. Has world's most advanced artificial heart, designed by self. Recovering alcoholic; incorrigible playboy. Prominent philanthropist; big donor to Republican Party. Member since 1963.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gwyneth Paltrow har nå blitt bekreftet i rollen som Virginia "Pepper" Potts, assistenten til Tony Stark

 

Så nå er det altså Gwyneth Paltrow, Robert Downey Jr. og Terrence Howard som har 3 av de 4 største rollene i filmen..

joda.. virker som A-kjendisene i hollywood har åpnet seg til å spille i "comic"filmer nå ..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Batman Begins er en god kandidat ja. Men fordelen med Iron Man er at de har en utrolig dyktig kvinnelig skuespiller. Og Bridges er en utrolig dyktig og undervurdert skuespiller. Det er mer variasjon i denne rollebesetningen.

 

Bortsett fra hudfargen så er det eksempelvis liten forskjell på Caine og Freeman i stil. Men jeg klarer ikke helt se hvem de fem stjernene på den gode siden er. Jeg teller tre, Freeman, Caine og Bale (selv om han på den tiden fortsatt var temmelig ukjent for det store publikumet).

 

Jeg håper virkelig ikke du regner Katie Holmes som en stjerne. Dette ble hun først når hun giftet seg med Tom Cruise. Dawson Creek er ikke nok til å gi noen et stort filmnavn :)

 

Men ellers hadde jo BB Liam Neeson, Rutger Hauer og Gary Oldman. Den litt mer ukjente Cillian Murphy gjorde også en fenomenal jobb.

Lenke til kommentar

Freeman, Caine, Holmes (er stjerne selv om hu suger), Oldman og Bale var likesom de 5 stjernene på den snille siden...

 

Liam Neeson, Rutger Hauer og Cillian Murphy (han var nok ikke stjerne stjerne når BB ble laget men han var en som var på vei oppover.. han var veldig i rampelyset etter 28 days later)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...