Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Flekker over skjermen +små frysing?


Anbefalte innlegg

PCen min er plutselig blitt veldig ustabil. Jeg har hatt denne PCen i snart 1 1/2 år nå og har aldri hatt dette problemet.

PCen fryser, også får jeg svart skjerm i 2-3 sekunder, så er alt fint igjen. Så går det kanskje 10 sekunder, så skjer det samme igjen. Det skjer ikke hele tiden, men ofte. helst hvis jeg spiller tror jeg.

post-77736-1159376472_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan høres ut som (høres ut som?) SE ut som det er skjermkortet som er på vei til å ta kvelden. Eventuelt at kortminne er fult eller at d henger seg..

Jeg mins at det kanskje kan hjelpe å installere en tidligere versjon av skjermdriveren, så du kan jo prøve det :hmm:

Prøv å ta kortet ut og så sette det inn igjen?

Lenke til kommentar
Kan høres ut som (høres ut som?) SE ut som det er skjermkortet som er på vei til  å ta kvelden. Eventuelt at kortminne er fult eller at d henger seg..

Jeg mins at det kanskje kan hjelpe å installere en tidligere versjon av skjermdriveren, så du kan jo prøve det :hmm:

Prøv å ta kortet ut og så sette det inn igjen?

6952135[/snapback]

Har satt det inn og ut flere ganger. Og jeg har omtrent alltid brukt driverene som følger med, fordi de alltid har virket best.

Lenke til kommentar

Har sett samme problemet på en laptop. En venn av meg hadde det. fant ut av at det var overoppheting av skjermkortet. Kan det være samme tilfelle?

 

Er det støv på kortet, og hvis du har vifte: sviver den i dethele tatt? Har du prøvd å komme inn i sikkerhetsmodus?

 

Ta vekk event. støv, elers tror jeg det snart sier god natt :cry:

 

mvh Zaimmer!

Lenke til kommentar
Har sett samme problemet på en laptop. En venn av meg hadde det. fant ut av at det var overoppheting av skjermkortet. Kan det være samme tilfelle?

 

Er det støv på kortet, og hvis du har vifte: sviver den i dethele tatt? Har du prøvd å komme inn i sikkerhetsmodus?

 

Ta vekk event. støv, elers tror jeg det snart sier god natt :cry:

 

mvh Zaimmer!

6953880[/snapback]

Har ikke støv eller noe på skjermkortet eller vifta, og vifta går som den skal. Jeg ligger på 50 grader i load, så det er ikke overopphetet.

Lenke til kommentar

o rly?

 

Når prøvde du sist å legge inn ny driver?

Mulig det her kommet flere nye etter du prøvde.

Dessuten er det bedre å få til å bruke PC'n i det heletatt!

 

Men om du får samme problem som meg, at videoen blir veldig mørk, så hjelper det å åpne videoen to ganger. Da kommer den først opp mørk, deretter vanlig. Da lukker du bare den mørke og ser den vanlige.

Lenke til kommentar
o rly?

 

Når prøvde du sist å legge inn ny driver?

Mulig det her kommet flere nye etter du prøvde.

Dessuten er det bedre å få til å bruke PC'n i det heletatt!

 

Men om du får samme problem som meg, at videoen blir veldig mørk, så hjelper det å åpne videoen to ganger. Da kommer den først opp mørk, deretter vanlig. Da lukker du bare den mørke og ser den vanlige.

6961873[/snapback]

Er en stund siden jeg har installert nyeste driver nå, for jeg har alltid fått samme feilen.

 

Det var samme for meg, bare ikke mørkt. Fargene var helt blåst, men funka når jeg åpna de to ganger, men det blir irriterende etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...