Kontorstol Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Noen som har noen gode forslag til noen helikopter og flyspill (krig) til PC? Det må vere grei grafikk, og gode kontroller
hugRmunR Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 IL2: Sturmovik (fly), Comanche 4 (heli)
Kontorstol Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Hadde vert fint hvis det var både fly og heli i 1, og så må det vere støtte for joystick da
ImmortalTechnique Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hva med Battlefield2..er jo både fly og helikopter der.
Armageddon Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Er vanskelig å finne flysim som har både helikopter å fly, hvertfall når det gjelder krigsspill. Anbefaler Lock On: Modern Combat når det gjelder fly.. Veldig realistisk og morro. Når det gjelder helikopter finnes det egentlig ikke noen veldig realistiske simulatorer, hvertfall når det gjelder nyere spill. Har selv Comanche 4, og det er mer et arcade-spill enn flysim..
Litek89 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hvis en skal ha gode heli spill så er jo det Med Evac: Vietnam og Searc And Rescue serien
Kontorstol Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Det trenger ikke å vere helt simulator, men det må vere slik at du føler at du er i krig men har god kontroll over fartøyet
Ulf Isaksen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hvis armed assault kommer ut snart kan det bli bra helikopter simulator
GrinderX9 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Du må helt klart prøve IL2 Finnes ikke noe bedre Men det du må få tak i om du skal spille det er: IL2 forgotten battles med Ace og Pacific fighters ekstrapakkene. Spillet er ikke akkurat helt nytt lengre, men tar seg fremdeles bra ut.
Lukas Arnaz Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hvis armed assault kommer ut snart kan det bli bra helikopter simulator 6877934[/snapback] Armed Assault et spill jeg har skyhøye forventninger til! Tanks delen var genial i Flashpoint.
TotallyUseless Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 BF2 har jo Fly, helikopter, kjøretøy osv. Grei grafikk, og helt greie kontroller. Jeg hadde gått fpr BF2
StarGazer Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Lock on modern combat får fly, og tilleggspakken har heli!
MrLee Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hvis armed assault kommer ut snart kan det bli bra helikopter simulator 6877934[/snapback] På ingen måte. Ja, Armed Assault er vil bli genialt i måten det fremstiller den totale slagmarken, men målt opp mot en ren helisim vil den virke enkel og urealistisk (med all sannsynlighet)
Armageddon Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hvis armed assault kommer ut snart kan det bli bra helikopter simulator 6877934[/snapback] På ingen måte. Ja, Armed Assault er vil bli genialt i måten det fremstiller den totale slagmarken, men målt opp mot en ren helisim vil den virke enkel og urealistisk (med all sannsynlighet) 6906282[/snapback] Han sa bra, ikke realistisk. Helikoptrene i OFP var jo sånn passe realistisk. Elsket hvordan de kunne stige helvettes fort om man dro stikka bakover.
MrLee Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 tja.. en bra SIMULATOR skal være realistisk... ellers er det ett "arcade" type spill
Kontorstol Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 tja.. en bra SIMULATOR skal være realistisk... ellers er det ett "arcade" type spill 6907478[/snapback] En simulator ja men ikke for innviklet, det trenger ikke å vere Flysimulator X akkurat, noe slikt som på BF bare uten alt det tanks, båt og bil køyring...
Priest32 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg har et litt eldre spill liggende.. Litt kantete i grafikken nå men... Janes Combat simulator LONGBOW 2... Det er helt sinssykt hvor mye man kan lære der.. Et poeng kan være at de aller fleste knappene på tastaturet har TRE muligheter.. eller flere.... dvs A eller shift+A eller Alt+A eller ctrl+A.. hmmm tror jeg må prøve det på den nye maskinen min.. Ellers er jeg en FAN av helikopterflyging i BF:Vietnam og BF2. Gamle BF var brukbar på fly.. Gøy å fly taktisk i terrenget..
Colossus Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Snakker du om simulator så blir det nok Lock On. Går du ned et hakk så kommer du til spill som Armed Assault. Nærmest en "halv-simulator". Også har du arcade spill, som Battlefield 2. PS: Armed Assault gikk til gold status i går Endret 8. november 2006 av Colossus
MrLee Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Oooh! håper det blir å komme før jul da! Håper jeg liker det mer enn de 2 forrige spillene jeg kjøpte (NWN2 og GR:AW - begge spill fra velrenomerte spilL-tittler :/ ) Endret 8. november 2006 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå