Gå til innhold

For mange kategorier.Syns vi skal finne en løsning


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg gremmes over at det er så frykterlig mange kategorier i dette forumet og jeg vil gjerne at det blir funnet en løsning på hvordan man kan få ned bestanden.

 

Selv er jeg den typen som ønsker et forum om journalistikk. Og om noe slikt eventuellt skulle komme foreslår jeg følgende løsning. To hovedforum med navnene.

 

Foto, fotoredigering, kameraer og journalistikk.

Filming, redigering og kameraer.

 

Et annet forslag fra meg er å dele hovedkategorier i fire:

Kameraer.

Fotoredigering og kritikk.

Levende bildekameraer

Film/Tv(?) -redigering og kritikk.

'

Når blir det vel forresten mangel av en kategori hvor for eksempel "Visuell Kreativitet isåfall kan passe inn?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Fint. Da regner med at det blir gjort, om ikke lange tiden, og at dere kommer med videre tilbakemelding innen halvannen uke. Håper på at dere følger opp dette.

 

Jeg håper også at brukere av kategoriene det gjelder vil komme med sine forslag til forbedringer.

 

TSP :)

Lenke til kommentar

Vi skal sette oss ned og se hva som kan gjøres for å få det mer oversiktelig. Vi kan lage noen færre hovedkategorier med underkategorier, men det gjør det vanskeligere å finne fram. Vi kan alfabetisere dem, og vi kan flytte noen kategorier til andre steder.

 

Dersom dere har gode innspill, så er vi svært glade for det. Husk at mange av brukerne av forumet ikke er godt kjent her, så det er viktig at man ikke gjemmer ting for langt vekk.

 

Erik

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vi skal sette oss ned og se  hva som kan gjøres for å få det mer oversiktelig. Vi kan lage noen færre hovedkategorier med underkategorier, men det gjør det vanskeligere å finne fram. Vi kan alfabetisere dem, og vi kan flytte noen kategorier til andre steder.

 

Dersom dere har gode innspill, så er vi svært glade for det. Husk at mange av brukerne av forumet ikke er godt kjent her, så det er viktig at man ikke gjemmer ting for langt vekk.

 

Erik

7148134[/snapback]

 

Dere husker denne kommentaren og vi beklger så mye at det hatt så lang tid som dette.

Til informasjon

 

Det har nå blitt utarbeidet et forslag, lenge etter at vi lovte handlinger skulle gjøres, dette er ikke meningen. Vi vil presantere et nytt og forbeder akam.no forum-kategori om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...