Gå til innhold

Demo av Warhammer 40,000: Dawn of War - Dark Crusade (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig! nå skal jeg banke rompe med Tau

 

Men det ser ut som om de ikke helt har følt bordspillet, der er våpnene til taus helt syke men de skyter dårlig, er også red for at noen skal finne på og gjøre necrons owerpowera, i brettspillet er de sykt vanskelig og drepe, de kan gjennopstå selv etter at du har skyti dem, eneste måten og være sikker er og bruke anti tank skyts mot infateristene dems. Synd likene dems blir igjen i spillet (i hvertfall gjør de det på traileren) for når man klarer og drepe en necron skal de vistnokk fase ut og ta med seg alle delene sine.

Lenke til kommentar

Du får orginale DOW og WA i en pakke til 250kr! Dark Crusade koster 200kr...

 

Demoen inneholder masse bink videoer?! Introen fra orginalen.. Grrr. De kaster bort tid og båndbredde... Sånt hører hjemme på cd/dvd.

 

Bare startet opp demeon. Ser litt kort ut. Bare en tutorial og 2 oppdrag.. Ingen multiplayer....

Lenke til kommentar
Herregud for et tragisk kamera det er i denne serien. Jada trøkk oss ned i jorda så vi ikke ser en dritt av hva som foregår :hrm:

 

Hater denne trenden. Jeg vil ha oversikt!

 

Vel da er det fire titler jeg ikke gidder å spille pga hemma kamera. Warcraft 3, battle for middle earth, generals og Dawn of war

 

:wallbash:

6827931[/snapback]

Hallo!. Hold inne ALT knappen mens du beveger musa så ser du at du kan bestemme absolutt alt med tanke på kameravinkel etc. Opp og ned, høyt og lavt og du kan rotere til du blir grønn i ansiktet.

Du kan derfor trygt stryke Warhammer av lista...

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Herregud for et tragisk kamera det er i denne serien. Jada trøkk oss ned i jorda så vi ikke ser en dritt av hva som foregår :hrm:

 

Hater denne trenden. Jeg vil ha oversikt!

 

Vel da er det fire titler jeg ikke gidder å spille pga hemma kamera. Warcraft 3, battle for middle earth, generals og Dawn of war

 

:wallbash:

6827931[/snapback]

Hallo!. Hold inne ALT knappen mens du beveger musa så ser du at du kan bestemme absolutt alt med tanke på kameravinkel etc. Opp og ned, høyt og lavt og du kan rotere til du blir grønn i ansiktet.

Du kan derfor trygt stryke Warhammer av lista...

6830625[/snapback]

 

Riktig nok det ja!

 

Men du kan fortsatt ikke zoome lengre ut. Det er hva jeg vil. Skjønner? Her blir vi derimot servert jord på en gullplate, store klumpete bygninger, tropper og detaljer som dekker hele skjermen. Hvor er oversikten i dette?

 

Så jeg stryker nok ikke dette spillet fra lista mi nei.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...