Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du mest? (2006)


Simen1

Hvilken nettleser bruker du mest? (2006)  

290 stemmer

  1. 1. Hvilken nettleser bruker du mest? (2006)

    • Internet Explorer
      23
    • Mozilla Firefox
      154
    • Opera
      107
    • Konqueror
      1
    • Safari
      2
    • Annet
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjelder dette forresten bare på PC, eller teller det også hva du bruker på mobil, konsoll, pda osv? Tenker da på browsere som Opera Mini, Opera Mobile, KTHML og slikt. Vil for eksempel Opera Mini falle inn under Opera?

6600258[/snapback]

Hvis du surfer mer fra mobilen, pdaen etc enn fra PCen så ja. Jeg vil si Opera mini faller inn under Opera. Jeg lot med vilje være å opprette egne alternativer for hver variant og utgave av hver nettleser. Netscape er vel trolig ikke lengre i nærheten av selv Samba på markedsandeler så den har jeg valgt å fjerne denne gangen. (Dvs. inkludere i "annet")

Lenke til kommentar

Hei. Bruker Opera 9.0 her ja, både på laptop og stasjonær pc. Bare på Engelsk så klart :D. Riktignok er jeg den eneste som bruker noe annet enn IE da. Jo faren min bruker Maxthon, men det er tilnærma IE da. Hehe.

PC`ene jeg har på jobb som jeg bruker har også fått Opera installert.

Har prøvd Firefox opp til flere ganger, men klarer liksom aldri å bytte fra Opera. Gidder ikke å installere Firefox på stasjonæren min iallefall.

Riktignok hender det seg (I kjedelige stunder) At jeg laster ned det nyeste allikevel å bare har det på maskina mi, tilfelle liksom. Hehe.

Uannsett. Opera for meg iallefall.

Lenke til kommentar

Firefox! Opera er også helt greit, men for mye bloat i mine øyne, dessuten har de ikke en skikklig adblock og behandler tabsene helt håpløst i forhold til det jeg liker.

 

IE er :thumbdown:

 

Bruker foresten Opera mini på mobilen og det fungerer helt supert!

Endret av Turgon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...