Gå til innhold

Kulturo: Gir penger til 11/9-ofre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir interessant å se hvor mye av "the official story" som er i denne filmen da ..

6572208[/snapback]

 

Bare de unngår alle de særdeles respektløse og tøvete konspirasjonsteoriene så...

6572269[/snapback]

 

Ja du mener som om at det var et eventyrvesen kalt Al Quaida som sto bak osv ?

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Leste Harrys beskrivelse, høres litt annerledes ut enn man kanskje kunne vente seg. Tror jeg skal jekke ræva opp av stolen, og tusle en tur på kino når den kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg må si at jeg ikke har forventet at dette skulle bli noe bra, men den teksten var interessant. Jeg tviler på at jeg ser den på kino, høres ikke ut som den type film som egner seg å se med potetgullposeåpninglyder (pust) og støy, men ser ikke bort fra at jeg plukker opp dvd-en når den en dag kommer.

6573440[/snapback]

 

Du er inne på noe der ... :mad:

Satser på at "snørrpølsene" med potetgullposene konsentrerer seg om Supermann. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg ikke har forventet at dette skulle bli noe bra, men den teksten var interessant. Jeg tviler på at jeg ser den på kino, høres ikke ut som den type film som egner seg å se med potetgullposeåpninglyder (pust) og støy, men ser ikke bort fra at jeg plukker opp dvd-en når den en dag kommer.

6573440[/snapback]

 

Du er inne på noe der ... :mad:

Satser på at "snørrpølsene" med potetgullposene konsentrerer seg om Supermann. :cool:

6574443[/snapback]

 

Jeg endte faktsisk opp på premieren av Superman Returns i dag, og det var vell 50 i salen totalt kanskje, av 400 plasser.

Veldig overraskende få, så jeg ville ikke satset på det ;)

Lenke til kommentar

Superman tok inn $600K i sin premierehelg her til lands, så den gjør det nå bra. Den vil ende opp med å slå de tre tidligere superheltfilmene Batman Begins, Fantastic Four og X-Men The Last Stand med god margin (alle endte opp på bilettintekter mellom 1,2 - 1,4 millioner dollar totalt). Dog er storfilmen denne sommeren Pirates Of The Caribbean 2, som tok inn nær $2 millioner premierehelgen, noe som er rekord for en sommerfilm i Norge.

 

Men på verdensbasis vil ikke SR ende opp som årets største superheltfilm. Det vil mutantvennene våre i X-Men The Last Stand gjøre. Ironisk nok den filmen Singer forlot for å regissere Superman Returns.

 

Når det kommer til 9/11 så vil nok den bli sett, men ikke på kino. Skal jeg ta meg tid til kino så er det for å se eventyr/action eller komedie, da jeg føler det gir mest tilbake for pengene når det kommer til kino. Dokumentarer og drama egner seg best på hjemmekinoanlegget.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...