Gå til innhold

Omtale av FlatOut 2 (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper ikke spill beskytta med Starforce som jeg hører dette spillet er beskytta med. Er det noen som kan bekrefte dette? Håper i det lengste at versjonen som distriuberes her i Norge har noe annet, men tviler

Spillet er beskyttet med Starforce 4 Pro

 

 

Flatout er KONGE..venter fremdeles på spillet fra posten:-(

Gleder meg som en unge til jeg får dette i posten :thumbup:

 

Er absolutt ingen tvil om at Flatout er det beste bilspillet i denne sjangeren til pc..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Jeg kunne også tenke meg spillet, men med Starforce så er det uaktuelt. Har sendt dem en epost om det, og fikk svar at "We will pass your comments onto the correct department. Thank you for contacting us regarding your views."

 

Har ikke akkurat store forventninger, men jeg skrev at de mistet i alle fall et salg til meg, inntil Starforce var fjernet. Jeg er jo ikke interessert i å installere noen drivere som åpner for virus og trojanere, og i tillegg faktisk kan ødelegge DVD-brenneren min ( http://www.boycottstarforce.net/ ).

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

1'ern og 2'ern er veldig forskjellige. Mye mer arkadeaktig nå. Egentlig bedre. Var litt skuffa til å begynne med, men det er et morsommere spill.

 

Mindre "første mann i mål" og mer knuffing og ødeleggelse. Banene er veldig langstrakte nå, og hastighetene er ganget med 10!

 

DVD'n virket ikke på DVD-brenneren, så jeg måtte ta dvd-rom'en til lillebrødrene mines pc.. :(

Lenke til kommentar

Yes..Har nettopp hentet Flatout 2 på posten..Innstallerer nå:-)

Jeg kunne også tenke meg spillet, men med Starforce så er det uaktuelt.

Må bare få sagt dere som syter og klager på starforce beskyttede spill virker helt fint og som det skal gjøre så lenge dere kjøper spillet og ikke laster det ned da vil du få problemer..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Yes..Har nettopp hentet Flatout 2 på posten..Innstallerer nå:-)
Jeg kunne også tenke meg spillet, men med Starforce så er det uaktuelt.

Må bare få sagt dere som syter og klager på starforce beskyttede spill virker helt fint og som det skal gjøre så lenge dere kjøper spillet og ikke laster det ned da vil du få problemer..

6485293[/snapback]

 

Det som gjør det så rævva at starforce er på Flatout 2 er fordi feks Lan gaming

på Flatout 1 så instalerte vi i fra en som hadde kjøpt spillet deretter patcha og cracka det.

slik kunne vi alle spille det genialle spillet på Lan.

 

Men nå tror jeg det er ingen andre grunner enn singelplayer i Flatout 2 som er tiltrekkende. jeg hadde gledet meg til å spille flatout 2 på neste Lan:/

ser visst ut at vi får vente på 3'rn viss den kommer da:/ :cry:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...