Gå til innhold

Ny klappmobil fra SE


Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg kunne nevne at det er mer klapp fra SE på gang (Juli)

 

Den har blitt utsatt, men er nå endelig klar for presentasjon snart.

Kodenavn Miyu.

Dette er den første emotions mobilen fra SE, dette er en serie med fokus på looks og design.

Den kommer til å gå fra low end, til andre skalaen av tabbellen.

Den følger ikke Razr moten helt (tykkelse som M600), men kanskje allikevel, tenk farger, bl.a grønt.

Specs, tenk K610.

Har ikke noe offisielt navn på denne ennå, men den heter Z850 muligens.

 

Bilder sier du, nei, ikke til offentlig gjøring ennå dessverre.

Utseendet, ligner litt på Mp3 spiller fra Sony, ingen loop antenne her heldigvis.

 

Kommer mer...

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss få en oppdatering her, skal vi se.

Ser ut som presentasjonen av denne mobilen, kommer først i August.

 

Den kommer i følgene farger:

Luster Black

Airy Blue

Rose Pink

 

Specs, er nøyaktig lik K610, dette gjelder også skjermen, samme skjerm som K610 innvendig, utvendig derimot ser vi noe spesielt, med " en spesiell bakgrunns belysning".

 

Den inneholder bl.a dette, en kul greie som K610 også har, og M600, P990, og alle andre nye SE mobiler.

 

Bluetooth™ audio streaming

Listen to audio in compatible devices.

By connecting a Bluetooth A2DP compatible accessory you can enjoy high quality stereo audio streaming wirelessly from the phone. Many A2DP accessories also support the Bluetooth Audio Video Remote Control Profile (AVRCP) – allowing you to control the music player in the phone using the accessory interface

 

:)

Lenke til kommentar

klapp3g fra SE uten at den blir alt for dyr kan nok bli en hit. Hadde jo vært utrolig fett om de kunne lage en som er litt mindre tykk enn 2,4cm for en gangs skyld.

 

K800 selger i bøtter og spann, og går nok ut i fra at k610 vil gjøre det når den kommer siden den er såpass billig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Veldig stilren og pen denne, likte den litt, selv er jeg ikke noe fan av klapp-telefoner, men for denne kunne jeg nok gjort et unntak, veldig pen og stylish å se på. Det ytre displayet synest jeg var litt stilig på måten man så tallene men ikke displyet i seg selv, veldig stilig.

 

Størreslen var jo også veldig overkommelig da denne var hakket mindre en både k800 og K610, dog var den større, men ikke mer en 5cm kanksje i høyden idet den ble åpnet opp i sin fulle prakt og sammelignet med k800..

 

Veldig stilig, har noen hørt noe mer om når denne kommer til norge, og når?

Lenke til kommentar

Håper ikke det ytre displayet har sånn speileffekt for da er det totalt ubrukelig. Kan bare brukes i mørke så og si :/ Men fint konsept og ikke en så alldeles dum telefon! Skulle hatt en litt større skjerm så hadde den vært bankers..

 

- hsds

Lenke til kommentar

Ja, her har vi klapp versjonen av K610, specsa er nøyaktig som K610 forøvrig.

Og nei, ingen AF altså.

Har ikke oppdatert grunnet ferie rett og slett, og denne lekkasjen som ligger til grunn for disse bildene blir nok advokat mat.

Ang farger så ja, den kommer i flere farger.

Oppdaterer etterhvert... det skal forøvrig komme en klapp til snart... vet ikke om vi ser denne her nå, eller senere i høst, skal sjekke litt først.

:)

Lenke til kommentar
bmwm3: Jobber du i SonyEricsson eller noe sånt?

 

Ellers må jeg innrømme at den var fet, synd ikke den kommer med en gang, for jeg kunne tenkt meg den akkurat nå.

6626739[/snapback]

 

Nei, jeg jobber ikke innad i SE, da hadde jeg mistet jobben og blitt saksøkt i hue og ræ**...

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...