Gå til innhold

Hvor ofte ønsker du artikler om forumet?


Hvor ofte ønsker du artikler om forumet?  

66 stemmer

  1. 1. Hvor ofte ønsker du artikler om forumet?

    • Oftere enn hver uke
      6
    • Hver uke
      29
    • Annenhver uke
      23
    • Hver måned
      8


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Som de fleste sikkert har fått med seg har vi i den siste tiden begynt med artikler som oppsummerer hendelser på forumet. Det har imidlertid vært litt frem og tilbake hvor ofte disse artiklene blir publisert, og lurer derfor på deres meninger. Så, hvor ofte ønsker dere å se en oppsummering av hendelsene på forumet?

 

Siste artikkel finner dere her: http://www.hardware.no/nyheter//forumets_s...hendelser/27299

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hver, eller annenhver uke er flott. Litt avhengig av hvor mye bra stoff som finnes å ta fra selvfølgelig.

 

Jeg personlig synes forumet her på hardware.no har et utrlig bra comunity, selv sammenlignet med de mye større tilsvarende sidene der ute i verden. Både når det gjelder kunskap og oppfinnsomhet.

 

Derfor synes jeg det er vel så viktig å ha hardware.no dekke "interne" nyheter som eksterne nyheter. Det er ofte veldig mye bra på forumet som adlri når ut til massene, og som ville gjort seg som gode artikkler. Det fine er jo at i mange tilfeller er det forum-medlemmene som har gjort grovarbeidet, og det trengs bare litt research fra HW sin side for å finne gullkornene, og presenere dem på siden =)

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg har ikke stemt fordi jeg mener spørsmålet er feil. Jeg synes det skal komme artikler når det skjer noe av betydning men ikke ellers. Jeg ser for meg at det på dager med liten aktivitet og artikkelhyppighet på én uke fort blir dødt stoff. Svaralternativene du har gitt forutsetter at det er en løsning, jeg har ikke stemt fordi jeg mener den er feil. Jeg foreslår heller at A kan fundere på om det er en ide å heller lage en fast artikkel - hvert 7, 14, 31 whatever - som omhandler HW generelt, og heller putte inn litt forumstoff der. Store happenings på forum og HW krever egne artikler, resten kan samles opp. Men forsiktig så det ikke blir en blogg-preget sak.

 

Kan ikke forvente annet enn en mening når man legger ut et spørsmål, men jeg tror A tilfører HWs interne miljø noe bra når han er så åpen for kommentarer :) Topp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
hver dag!

 

Og få med babethreaden og kongen!

6443792[/snapback]

Neeei! Ikke babethreaden. Om den nevnes burde kommentaren være: "Tråden som flest brukere bruker og bryter reglene i"...

Lenke til kommentar

Vi har bestemt oss for å gå for en liknende løsning som Gilbert skisserer. Ideen om en artikkel om Hardware.no generelt er god, men jeg må i så fall ta en runde om det internt. I første omgang vil vi holde oss til forumartikler. Artiklene vil med andre ord komme når det skjer noe spesielt, enten det er 7, 14 eller 30 dager siden siste artikkel. Takk for alle innspill! :)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...