Gå til innhold

Omtale av OutRun 2006: Coast 2 Coast (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene osa Sega kvalitet (overdimensjonerte instrumenter, dekkende tall og monotone farger) og er ikke noe som akkurat appelerer til meg.

 

Ble litt forvirra i omtalen, om dette skulle bli slakt, ownage eller skryt. Er det en litt alkoholisert annmelder som har tatt seg av dette spillet, eller en som har forsøkt seg på ironi og snubla maks?

Lenke til kommentar
monotone farger

6380641[/snapback]

Fargene i OutRun 2006 er alt annet en monotone, faktisk. Gikk virkelig ikke dette fram av bildene? Variasjonen i omgivelsene er slående. :)

 

Ble litt forvirra i omtalen, om dette skulle bli slakt, ownage eller skryt. Er det en litt alkoholisert annmelder som har tatt seg av dette spillet, eller en som har forsøkt seg på ironi og snubla maks?

6380641[/snapback]

Alkoholisert er jeg ikke, men kanskje jeg kan forklare bedre om du gir noen eksempler på hva du mener?

Lenke til kommentar

Nå skal vel sant sies at monotone farger er det eneste jeg klarer å oppfatte i dag :p

 

Og tror bare du først som sist skal glemme min utalelse om deg som alkoholisert. Å stå opp kl 06.00 om morran på en søndag skader tydeligvis hjernebarken dramatisk for når jeg leste den for andre gang (og faktisk fikk med meg poenget) ble det hele litt enklere :)

Lenke til kommentar

Måtte slå meg selv i hodet flere ganger for å fatte at Gamer.no ga dette spillet 7/10. Dere bruker å være ganske strenge og da er det helt utrolig at det scorer såpass bra. Dette er noe av det verste jeg har sett på penge. Det er ett utrolig fort og enkelt laget bilspill . Det er overhodet ingen bilfølelse og det er så arkade som du får det. Du rekker ihvertfall ikke å nyte omgivelsene da grafikken er 10 år gammel og du kjører i over 1000km/t føles det som.

 

OutRun kunne hatt mange muligheter for å gjenskape navnet sitt på flere måter. Konseptet er jo bra men de må rive seg løs fra arkadekonseptet. Dette er 2006, sammenlignet med NFS Most Wanted er dette helt urgammelt.

Lenke til kommentar

hvorfor i granskauen skal de gå bort fra arkaden?

dette spillet prøver og vil på ingen måte være en simulator. Dette er bare ren og skjær moro, ikke noe det skal ta flere timer å sette seg inn i. Og grafikken er jo super, i alle fall på min pc.

 

Og spør du meg så er Outrun mange ganger bedre enn NFS:MW.

Jeg smiler ganske ofte når jeg spiller Outrun, det er gøy, morro, fargerikt. NFS:MW er helt motsatt, det er drit kjedelig, mørkt og dystert. eneste NFS er bedre på er lyden. og hvis du klager på bilfølelse i Outrun?(Arkade som du selv sa:p) Og da er den liksom Lik virkeligheten i NFS? Da har du,min gode mann :), aldri i verden kjørt en bil i det virkelig liv

Endret av VgRD
Lenke til kommentar

Det sier du til feil person. Jeg driver og bygger gatebiler på fritiden :) Sier ikke at NFS MW har fullstendig realisme men det gir meg en viss herlig kjørefølelse uansett. I OutRun så styrer jeg bare med piltastene og peiser på ... altså jeg trenger ikke å tenke engang. Jeg ser ikke poenget med å kjøre på baner med ingen trafikk omtrent og 0 fysikk involvert. OutRun skulle ha vært inspirert av Burnout serien. Er sørgelig at det ikke har forandret seg siden C64 tiden.

Lenke til kommentar
I OutRun så styrer jeg bare med piltastene og peiser på ... altså jeg trenger ikke å tenke engang. Jeg ser ikke poenget med å kjøre på baner med ingen trafikk omtrent og 0 fysikk involvert.

6383469[/snapback]

Jeg tror du har misforstått litt. OutRun handler - i likhet med Burnout-serien - ikke om bilkjøring. Det står klart og tydelig i omtalen.

Å klage over realismen og kjørefølelsen i OutRun, er som å klage over at Need For Speed: Most Wanted er et elendig ishockeyspill. :p

Lenke til kommentar
Hvis du har tatt en titt på karakteren allerede, lurer du kanskje på hva det egentlig er som trekker ned.
Jeg lurer heller på hva faen det var som trakk opp. Spillet var en svak 4 i min bok. Minner meg om den typen spill som har sånn 60 min. begrensning. Jeg krever ikke 100% realisme, og jeg liker ikke å si det på denne måten(klische), men nå er det 2006. Må kunne forvente mer av et spill enn dette. Har et DOS-spill fra waaay back med bedre fysikk enn dette crap'et. Å herregud!
Lenke til kommentar

Til dere som synes jeg er for snill: Spiller dere med gamepad, eller har i det minste satt opp brems/sladd til en knapp dere når med venstre hånd, sånn at man gasser og bremser/sladder med ulike hender? Det er rimelig nødvendig.

 

Og hvor lenge har dere testa spillet? Har dere lært dere å sladde skikkelig?

 

Jeg kan skjønne at Coast 2 Coast kan virke billig og enkelt de første ti minuttene, men hvis man tar seg tid til å lære seg spillet er det masse nyanser og utfordringer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...