Gå til innhold

Microsoft foretrekker Google


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke så rart da, de leter etter info, og bruker det verktøyet som de føler er best...

 

Dessuten er kanskje ikke denne testen så nøyaktig. Han ser på hvem som besøker siden fra div søkemotorer, og det kan jo variere hvor høyt opp i svarne hans side havner også..

Lenke til kommentar

Jeg er ikke overrasket. Men siden dette har sluppet ut i pressen så vil kanskje microsoft filtrere bort all trafikk som går mellom deres ansatte og alle konkurrerende søkemotorer for å bedre statistikken sin. Så den undersøkelser om et par måneder vil sikkert vise det stikk motsatte og bli slått stort opp i en pressemelding som "MS Live Search er større enn google" og med liten skrift: .. blandt MS-ansatte.

Lenke til kommentar
Kanskje litt OT: men det blir spennende og høre etterhver om det blir like mye syting over at google kan få monopol på søkemotormarkedet, som MS "har" over OS markedet...

6359587[/snapback]

 

 

Hehe, ja det gleder jeg meg virkelig til. Men det tror jeg ikke kommer til å merkes på samme måte, ettersom Google stort sett er gratis, mens MS er en vare man må betale for.

Lenke til kommentar
Kanskje litt OT: men det blir spennende og høre etterhver om det blir like mye syting over at google kan få monopol på søkemotormarkedet, som MS "har" over OS markedet...

6359587[/snapback]

 

 

Hehe, ja det gleder jeg meg virkelig til. Men det tror jeg ikke kommer til å merkes på samme måte, ettersom Google stort sett er gratis, mens MS er en vare man må betale for.

6359790[/snapback]

 

Vi får håpe det holder seg gratis...

Lenke til kommentar

Kor stort er grunnlaget for desse målingane? Tviler på at den første testen har eit spesielt stort grunnlag.

 

De fleste er heldigvis slik at de bruker det verktøyet de liker best.

6359179[/snapback]

Det er nok derfor andre MS produkt som Windows og Office gjer det så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...