Gå til innhold

Opera 9 nå lansert


PT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, skuffende update. Før trykka jeg på snarveitastene på tastaturet og jeg fikk opp den siden jeg ville. Nå kommer det altid en tom arkfane pluss den siden jeg skulle ha opp! Dessuten går det jo ikke å ha widgetsene på skrivebordet uten å ha oppe Opera 9, og jeg som sletta yahoo widgetsene... de lå jo der hele tiden, og husket hvilke jeg ville ha oppe også.

Lenke til kommentar

OMG!OMG!LOLOLOLOL OPERA SUXXORZZZ! klarer ikke acid2 engang, se vedlegg...

 

Og ja, hehe, det er en spøk, kom over en utrolig hendig plugin kalt neptune, som lar meg kjøre internet explorer inne i opera dersom en side ikke fungerer. Har brukt opera i over 2 år nå, og har faktisk ikke visst om denne pluginen :hmm:

 

Uansett, anbefales på det varmeste :)

 

Og det er en fornøyelse å se at bbcode fungerer skikkelig i opera nå. :thumbup:

post-52511-1150851317_thumb.png

Lenke til kommentar

Link til den pluginen? Ser for meg at det kan være ganske nyttig når jeg lager websider...

 

Btw, digg signatur du har :wee:

Actually I feel a bit nagged, but by the Firefox fanboys. Everything must be FF, half the new builds need a digg article, every good site needs a ff badge and some need to show you an error page if you don't use ff. Even Jehova's Witnesses aren't as persistent. I don't have anything against the browser, I just hate it for it's fanbase.

Det som er gale er jo at det stemmer for ganske mange også...

Endret av PT
Lenke til kommentar

Ikke det at jeg skjønner hvordan den neptunen fungerer.. hvis starter automatisk når en side ikke kan vises i Opera funker den tydeligvis ikke her. Kommer fortsatt ikke inn på www.iriver.com

Men kan noen en gang for alle fortelle meg hvordan www.packetnews.com funker på opera, det eneste jeg får opp når jeg trykker på en packet, er "skriv inn din mailadresse, blablal"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...