Gå til innhold

Eksklusiv PCGamer Episode 2-preview


Anbefalte innlegg

PCGamer har en eksklusiv preview av Half-Life: Episode 2

 

Vi får vite flere ting i previewen, blant annet:

 

* Gravitity Gun får ny funksjonalitet

* Alyx lever

* Vi får vite mer om Gman

* Nytt våpen mot striders, som forøvrig har fått et svakt punkt i likhet med Hunters

* Nytt kjøretøy

* MM(les resten her: http://forums.steampowered.com/forums/show...hreadid=450116)

 

Scans:

 

Forside

Side 1

Side 2

Side 3

Side 4

Side 5

Endret av Kris R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg. Ser virkelig fram til disse nye stedene, spesielt rakettsiloen eller hva det nå er. Er nok den spillserien jeg er mest avhengig av dette ja!

 

edit: Ikke gode nyheter at datoen har blitt utsatt til våren 2007. Valve lærer aldri, men kvalitet får vi da.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gleder meg. Ser virkelig fram til disse nye stedene, spesielt rakettsiloen eller hva det nå er. Er nok den spillserien jeg er mest avhengig av dette ja!

 

edit: Ikke gode nyheter at datoen har blitt utsatt til våren 2007. Valve lærer aldri, men kvalitet får vi da.

6325833[/snapback]

Dette var bare en feil i artikkelen, Valve har avkreftet dette og sier at den foreløpige releasedatoen fortsatt er ved juletider.
Lenke til kommentar
Gleder meg. Ser virkelig fram til disse nye stedene, spesielt rakettsiloen eller hva det nå er. Er nok den spillserien jeg er mest avhengig av dette ja!

 

edit: Ikke gode nyheter at datoen har blitt utsatt til våren 2007. Valve lærer aldri, men kvalitet får vi da.

6325833[/snapback]

Dette var bare en feil i artikkelen, Valve har avkreftet dette og sier at den foreløpige releasedatoen fortsatt er ved juletider.

6325909[/snapback]

Takk og lov. Godt å høre. De begynte jo på Episode 2 stort sett samtidig som Episode 1, så jeg syntest det var rart at den ikke kom før neste år.

Lenke til kommentar

Den bilen så utvilsomt "Flåklypa-inspirert" ut ja :)

 

Av erfaring så har jeg bestemt meg for å ikke sluke all informasjon rått, dermed har jeg bare sett litt kjapt på bildene.

Et av mine håp til Episode Two er at vi møter på flere monster fra Xen som kom til jorda i løpet av "The Portal Storms". F.eks. de syrespyttende øgle-lignende firbente dyra (de har vel alldri fått et navn heller?). Personlig synes jeg det hadde vært fascinerende.

Lenke til kommentar
Utrolig rått, elsket episode 1 og gleder meg til fortsettelsen! Lurer på når Alyx og Gordon kommer til å slå til jeg, det er jo mye "LOVE" mellom dem, så burde skje noe snart, kanskje i slutten av Episode 3 :D

6344426[/snapback]

Half Life er ikke akkurat den type spill. Siden Gordon ikke sier noe i spillene, ser jeg ikke akkurat denne muligheten :)

 

Personlig tror jeg Valve bygger opp karakteren til Alyx for å øke dine følelser om henne, for så og la henne dø. Dette vil garantert føre til et stort skrik blant fansen etterhvert.

 

Men alt er mulig i Half Life serien, vanskelig å si noe for sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...