Gå til innhold

TEST: Fujitsu Siemens Amilo Si1520


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende dette med viftestøyen, desverre er det helt i tråd med min egen erfaring med at FS maskiner bråker for mye. DVI kanskje det største plusset med denne maskinen. Men må si meg enig med at høyre og venstresiden burde vært byttet om. Desverre virker det ikke som om produsentene hører på forbrukerne, eller så får de det bare ikke til :hrm:

Endret av nogen
Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne maskinen i tre uker nå, og er godt fornøyd. Skal være enig i at vifte slår inn litt for ofte, men må jo være noen negative sider når man får så mye maskin for pengene. Har vel også truffet Fn tasten noen ganger når jeg har ment å trykke ctrl, men det er en tilvenningssak...går greit nå. Har ikke hatt noe problem med at de fleste portene er på høyre side, selv ved bruk av dvi-utgangen.

 

Så det du får hvis du kjøper denne maskina er mye kraft i en fin innpakning med desverre litt for mye viftestøy.

Lenke til kommentar
Fn tasten er på plassen til Ctrl. Har testet maskinen og tastaturet var overraskende godt å skrive på bortsett fra denne Fn-tast "tabba"

Det har forøvrig alle IBM bærbare også (og Lenovo går jeg ut fra). Sier ikke at jeg liker det, men det er ikke noe problem å venne seg til (har hatt IBM i nesten tre år nå)...

Lenke til kommentar
Jeg har hatt denne maskinen i tre uker nå, og er godt fornøyd. Skal være enig i at vifte slår inn litt for ofte, men må jo være noen negative sider når man får så mye maskin for pengene. Har vel også truffet Fn tasten noen ganger når jeg har ment å trykke ctrl, men det er en tilvenningssak...går greit nå. Har ikke hatt noe problem med at de fleste portene er på høyre side, selv ved bruk av dvi-utgangen.

 

Så det du får hvis du kjøper denne maskina er mye kraft i en fin innpakning med desverre litt for mye viftestøy.

6281553[/snapback]

har du prøvd å undervolte den? hvis ja, ble støyen noe bedre da? hva ble batteritiden?

Lenke til kommentar

Hej,

Jag har läst att SpeedFan inte kan hantera Fujitsus bärbara. Kan någon med denna dator bekräfta om detta är sant eller inte? Om det går vore det mycket bra om man gick in och sänkte fläktens varvtal och därmed kom runt problemet med surrande fläkt/noisy fans.

 

Hur är det med flex i skärmlocket? I testet står det att den flexar en del men vad upplever ni som har datorn?

 

SpeedFan kan laddas ner här:

 

http://www.almico.com/sfdownload.php

 

 

//clara

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...