Gå til innhold

Half-Life 2: Episode One lanseres i dag (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, hva er egentlig HL2 Episode One?

Forsettelse fra der vanlig HL2 slapp?

6222465[/snapback]

Jepp, den begynner mer eller mindre rett etter detonasjonen vi så i slutten av Half-Life 2. Har også hørt (lest) rykter om at dette er første av totalt tre episoder vi vil se framover. Hva som skjer etter det, vet jeg ikke. Men regner med Vavle vil lansere noe nytt da, f.eks ny motor eller Half-Life 3 - forhåpentligvis! :)

Lenke til kommentar
Hmm, hva er egentlig HL2 Episode One?

Forsettelse fra der vanlig HL2 slapp?

6222465[/snapback]

Jepp, den begynner mer eller mindre rett etter detonasjonen vi så i slutten av Half-Life 2. Har også hørt (lest) rykter om at dette er første av totalt tre episoder vi vil se framover. Hva som skjer etter det, vet jeg ikke. Men regner med Vavle vil lansere noe nytt da, f.eks ny motor eller Half-Life 3 - forhåpentligvis! :)

6222733[/snapback]

 

Nice, da var det kjøpt , noe morro for penga :)

Lenke til kommentar

Litt off topic, men jeg har egentlig ganske sansen på distribusjon av spill over nett. Egentlig distribusjon av alt mulig over nett. Jeg tror det er løsningen på piratkopiering. Den dagen det blir like enkelt å kjøpe og laste ned lovlig som ulovlig ser jeg frem til.

 

Det er ikke spesielt vanskelig å stikke i butikken og kjøpe et spill heller da, men det er greit å slippe å ta vare på dvd, greit å kunne bare laste ned spillet der du er og spille det via kontoen din.

Lenke til kommentar
Litt off topic, men jeg har egentlig ganske sansen på distribusjon av spill over nett. Egentlig distribusjon av alt mulig over nett. Jeg tror det er løsningen på piratkopiering. Den dagen det blir like enkelt å kjøpe og laste ned lovlig som ulovlig ser jeg frem til.

 

Det er ikke spesielt vanskelig å stikke i butikken og kjøpe et spill heller da, men det er greit å slippe å ta vare på dvd, greit å kunne bare laste ned spillet der du er og spille det via kontoen din.

6223200[/snapback]

 

 

Ikke bare det, men det blir jo atskillig billigere. har kjøpt SiN emergence og HL2 ep 1 via steam og betalt litt over 100 kroner for hver. Sånne priser ser vi nok ikke på narvesen og andre steder de selger spill over disk.

 

PS! for dere som synes det er rart at de ikke funker og tiden er inne, restart steam ;)

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...