Gå til innhold

PS3 eksklusiv tittel vist på X360?


Anbefalte innlegg

I følge denne tråden på Evil Avatar så ble Assassins: Creed, som skal være PS3 eksklusiv, vist på X360 på E3 messen.

 

Når jeg i tillegg leser at Gran Turismo HD, som ble hevdet å bli kjørt på PS3, i virkelighet ble kjørt på en PC så blir det hele litt trist egentlig. (kilde)

 

Det sies at all PR er god PR, men så mye rart som har dukket opp i kjølvannet av PS3 lanseringen kan da ikke være positivt for Sony på noen som helst måte. Sony må virkelig gjøre en jobb for å rette opp det litt dårlige inntrykket de har gjort den siste tiden. La oss håpe de gjør det ved å vise noen spill, ikke ved vanlig Sony prat...

Endret av espent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig noen som tror at et spill laget til ps3 ble vist på en xbox360?

 

Neida tror ps3 kommer til å bli en bra spille/multimediamaskin og kommer til å kjøpe den med en gang den kommer ut. Som jeg gjorde med ps2. Betalte 4500 kr på lanseringsdagen.. sa 1500 kr mer tror jeg ps3 er verdt...

Lenke til kommentar

Dette er jo tåpelig. Sony gjorde det dårlig på E3, alle vet det. Jeg personlig frydet meg litt over det. Men når andre starte å finne på mer og mer dritt om Sony, så blir det bare dumt. De skyter seg selv i foten. De kildene der er veldig svake, at best. Pluss at Gran Turismo så jo dårlig ut, hvorfor ville du da finne på at det ikke blir kjørt på PS3?

Lenke til kommentar
Tror Sony retter på sine feil til TGS som er i høsten. De blir nødt til å imponere det japanske publikumet om de skal holde seg på toppen.

 

Han ene duden fra MS gitt jo ut og sa at GTA4 også var ekslusivt til 360, noe som ikke stemte :p

6093047[/snapback]

 

 

Han sa at episode basert innhold var eksklusivt til 360.. Ikke at spillet var eksklusivt til 360 ;)

Lenke til kommentar

110 milioner ps2 ble solgt, hvor mange tror du som fulgte med med på hva som skjedde på E3 messen?? Tror de fleste kjøper spill og konsoller etter å ha sett trailere på tv'en, spilt hos en kompis, spilt i butikker osv osv.

 

Greit nok at vi spillelskere følger med på alt som blir skrevet og sagt, men det betyr ikke at resten av verden gjør det også.

 

Synes ikke E3 gikk så dårlig som noen skal ha det til, men så hadde ikke jeg så enorme forventninger som mange.

Lenke til kommentar
Virkelig noen som tror at et spill laget til ps3 ble vist på en xbox360?

 

Neida tror ps3 kommer til å bli en bra spille/multimediamaskin og kommer til å kjøpe den med en gang den kommer ut. Som jeg gjorde med ps2. Betalte 4500 kr på lanseringsdagen.. sa 1500 kr mer tror jeg ps3 er verdt...

6093060[/snapback]

 

Men PS2 var da aldri verdt 4500! Drittkonsoll... synes jeg da.

Lenke til kommentar
110 milioner ps2 ble solgt, hvor mange tror du som fulgte med med på hva som skjedde på E3 messen?? Tror de fleste kjøper spill og konsoller etter å ha sett trailere på tv'en, spilt hos en kompis, spilt i butikker osv osv.

 

Greit nok at vi spillelskere følger med på alt som blir skrevet og sagt, men det betyr ikke at resten av verden gjør det også.

 

Synes ikke E3 gikk så dårlig som noen skal ha det til, men så hadde ikke jeg så enorme forventninger som mange.

6093257[/snapback]

 

Helt enig. Har til og med sett folk på forumet her som har spådd playstation 3 sin undergang, at det er en flopp osv.

Verden er større enn E3...

Lenke til kommentar
Virkelig noen som tror at et spill laget til ps3 ble vist på en xbox360?

 

Neida tror ps3 kommer til å bli en bra spille/multimediamaskin og kommer til å kjøpe den med en gang den kommer ut. Som jeg gjorde med ps2. Betalte 4500 kr på lanseringsdagen.. sa 1500 kr mer tror jeg ps3 er verdt...

6093060[/snapback]

 

Men PS2 var da aldri verdt 4500! Drittkonsoll... synes jeg da.

6093392[/snapback]

 

Synes du ja :) noe som betyr? Ingenting

Lenke til kommentar
Assassin's Creed (or 'Project Assassin,' as it was formerly titled) was also announced for the Xbox 360 at X05. Despite 1Up's article, and until further notice, the game should not be considered a PS3 exclusive.

 

Kilde: http://www.joystiq.com/2006/05/02/assassin...-ps3-exclusive/

 

Jeg tror nok at dette kommer til XBOX360 også. 3rd party eksklusiviteter er bare dumt. Uansett kommer det alltid til andre plattformer, og da ofte med litt ekstra godis.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Assassin's Creed (or 'Project Assassin,' as it was formerly titled) was also announced for the Xbox 360 at X05. Despite 1Up's article, and until further notice, the game should not be considered a PS3 exclusive.

 

Kilde: http://www.joystiq.com/2006/05/02/assassin...-ps3-exclusive/

 

Jeg tror nok at dette kommer til XBOX360 også. 3rd party eksklusiviteter er bare dumt. Uansett kommer det alltid til andre plattformer, og da ofte med litt ekstra godis.

6093798[/snapback]

 

 

Slik er det jo med mange spill. Er jo bare bra at gode titler kommer ut på så mange plattformer som mulig. Ærlig talt så bryr jeg meg lite om hvilke spill som kommer til hvilke maskiner.

Jeg kjøper meg Ps3 på grunn av disse titlene Metal Gear Solid, Final Fantasy, Grand Theft Auto, Gran Turismo, God of War 2, resident evil, og assassins creed.

Kommer Grand Theft Auto til xbox 360? Noen av de andre titlene jeg nevnte? Ja? Men hvorfor skulle det bry meg? Fint om flere kunne få gleden av disse gode spillene. Men når jeg kjøper ps3 er det for å være sikker på å få spille disse. Skulle plutselig alle titlene gå over til xbox 360 vil jeg bli nødt til å kjøpe en.

 

Men ps3 skal jeg ha..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...