Gå til innhold

Politiradioen i Oslo. Snakk om det her.


Skogli

Anbefalte innlegg

Dette er tråden om Oslos hardbanka kriminalitet og dens mysterier.

Her kan vi snakke om hva som skjer nede i vår hovedstad Oslo.

 

Regler:

- Navn skal ikke nevnes. Verken fornavn, mellomnavn eller etternavn. Ei heller noe slags personalia.

- Vær hyggelige, respekter Oslo og dens innbyggere.

- Prøv å hold tråden oppdatert med nyheter, det er ikke alle som har sjangs til å høre på radien tjue fire timer i døgnet. ;)

 

Hvis du lurer på hva de meder med MIKE03 og slikt, vennligst trykk på linken: Politiets kodespråk.

 

Her kommer linker/URLer som kan brukes:

Spilles av som URL i musikkprogrammet.

 

Jeg har også lagt opp en .pls-fil. Denne lagres i harddisken og startes ved å åpne den som en vanlig .mp3-fil.

 

Så vil jeg si: Kos dere med lyttingen, mye morsom å høre på.

Mvh: Skogli.

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går var det visst en 13 åring som kjørte rundt på sjålet moped og to 14åringer som kjørte pocket bikes.

 

Var også en random person som hadde slått ned en narkoman som igjen nesten hadde voldtatt en kvinne.

 

Oh drama!

Skummelt at de oppgir personnummer, telefonnummer, navn og adresse på denne radioen. Da jeg tenker på hvor mange personer som faktisk har tilgang til den.

Lenke til kommentar
Hmm, serveren er full..

 

*lete fram politi radio*

6063011[/snapback]

EDIT: plus jeg kan høre på radio amatører som snakker, ofte i 12(natta) tiden, og sånt. Ambulanse, buss. osv(alt på UHFband)

 

Men fly så må jeg skifte modus(airband).

EDIT: trodde vi skulle kommer på en ny side :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
I går var det visst en 13 åring som kjørte rundt på sjålet moped og to 14åringer som kjørte pocket bikes.

 

Var også en random person som hadde slått ned en narkoman som igjen nesten hadde voldtatt en kvinne.

 

Oh drama!

Skummelt at de oppgir personnummer, telefonnummer, navn og adresse på denne radioen. Da jeg tenker på hvor mange personer som faktisk har tilgang til den.

6063014[/snapback]

Hørte på det jeg og. He he, stakkars unger. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...