Gå til innhold

Skal DemonFudge hente Hylo?


hylo

Vel, skal han?  

55 stemmer

  1. 1. Vel, skal han?

    • Ja
      32
    • Nei
      4
    • Bryr meg ikke, slutt med slike poller som dette
      19


Anbefalte innlegg

Jeg og Torstein har et dilemma. Vi er slappe. Vi vil egentlig gjøre noe sammen, aka. finne på noe, men han orker ikke. Den tølpen.

 

Men dog, vi skal finne på noe imorgen, uansett. Kosemannen. :love:

 

3_1144347293360.jpg

Transportmiddelet som Hylo skal hentes i.

 

dkow_gibson.jpg

Men dog. Motorsykelister er et stor problem nå for tiden.

 

ugly-man.jpg

Vi leier inn sjafør.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Vil jo ikke at du skal dø Hylo"

 

Så det er greit om jeg dør?

5962910[/snapback]

Ja, visste du ikke det?

5962995[/snapback]

 

Nei. :( SLEMMING!

 

Edit: Jeg kobler ut airbagene, så Hylol og jeg kan være sammen i himmelen. Kanskje sitte der og drikke litt limejuice, ta en røyk og diskutere musikk. Kanskje så møter vi Jim Morrison. Det hadde vært gøy.

 

Så en dag så sier Hylol til meg: Torstein, kn jeg bomme 1 sigg?

Så svarer jeg han: Såklart Hylol! Her i himmelen er det overflod av røyk.

 

Så sitter vi på hver vår campingstol og røyker, sammen med Jim, som sovna, og hører på Led Zeppelin.

 

 

(Kaiern blir med oss litt senere.)

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Jeg kobler ut airbagene, så Hylol og jeg kan være sammen i himmelen. Kanskje sitte der og drikke litt limejuice, ta en røyk og diskutere musikk. Kanskje så møter vi Jim Morrison. Det hadde vært gøy.

 

Så en dag så sier Hylol til meg: Torstein, kn jeg bomme 1 sigg?

Så svarer jeg han: Såklart Hylol! Her i himmelen er det overflod av røyk.

 

Så sitter vi på hver vår campingstol og røyker, sammen med Jim, som sovna, og hører på Led Zeppelin.

5962998[/snapback]

Det er så vitterlig sant. Vi kan røyke så mye vi vil, og diskutere musikk med Jim. Vi sitter og hører på Primus, så kommer plutselig gud bort og sier; "Kan jeg bomme en?", Hylo svarer "Jaja, erru gæren."

 

Gud sitter seg ned og røyker med oss. Vi koser oss til Primus. Plutselig kommer mange heite damer bort og kjærtegner meg og Torstein, som forøvrig er stein.

 

 

 

:fun:

Lenke til kommentar

Så sitter vi der, ved inngangen, tar en sigg og synger "too many puppieeees!" sammen med gud og Jim. Så åpner døren seg og der kommer Kaiern med en blomsterkrans på hodet mens han holder hånden til John Lennon.

 

Edit: Ah, mod her. Sikkert for å starte poll?

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...