Gå til innhold

Musikk: Min versjon av 'Second Wave'.


Anbefalte innlegg

Heisann,

tenkte jeg skulle legge ut et lite utdrag av sangen jeg jobber med for tiden. Det er en remake av Signum's klassiker 'Second Wave' fra 2002.

 

Jeg er ikke helt fornøyd enda, så det blir en god del timer med jobbing til.

 

Jeg håper dere ikke synes jeg har voldtatt den for mye. :)

 

EDIT 25. april:

Siden jeg ikke fikk lastet opp på forumet, måtte jeg bruke crappy rapishare. Uansett, her er filen.

 

Gleder meg til tilbakemeldinger. :)

Endret av Ferr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jau jau, er klar over at man får inntrykket av at sangen er kjedelig å repetitiv fra det lydklippet der. Satt noen timer i helgen å eksperimenterte med litt forskjellige elementer, så vi får se om jeg får lastet opp en 'oppdatering' i morgen.

5982087[/snapback]

Gleder meg allerede. :)

Lenke til kommentar
Jau jau, er klar over at man får inntrykket av at sangen er kjedelig å repetitiv fra det lydklippet der. Satt noen timer i helgen å eksperimenterte med litt forskjellige elementer, så vi får se om jeg får lastet opp en 'oppdatering' i morgen.

5982087[/snapback]

Gleder meg allerede. :)

5982091[/snapback]

Koselig å høre. Et hint: acid. :cool:

Lenke til kommentar
Jau jau, er klar over at man får inntrykket av at sangen er kjedelig å repetitiv fra det lydklippet der. Satt noen timer i helgen å eksperimenterte med litt forskjellige elementer, så vi får se om jeg får lastet opp en 'oppdatering' i morgen.

5982087[/snapback]

Gleder meg allerede. :)

5982091[/snapback]

Koselig å høre. Et hint: acid. :cool:

5982099[/snapback]

Vet ikke helt om jeg tok det hintet, men har du begynt på ny sang eller er sangen blitt som "acid"? :roll:

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg tok det hintet, men har du begynt på ny sang eller er sangen blitt som "acid"?  :roll:

5982108[/snapback]

Nei nei nei. :blush: Bare et bakgrunnselement for å få sangen litt mer spennende. ;)

 

stolmann: Jeg bruker FL-Studio.

5982151[/snapback]

Hehe, ok. Har bare så vidt vært bort i FL, og ærlig talt har ikke jeg skjønt så mye enda. Det er dog sikkert ikke vanskelig. :innocent:

Lenke til kommentar

Tja, joa. Dette er ikke helt min type musikk, så ikke ta min dom som den ene og ultimate.

 

Altfor over-komprimert og høyt, det skriker som bare juling. Definitivt den høyeste låta jeg har på PC'n for øyeblikket.

Litt lite som skjer, for slapt trommetrack. Det trengs litt mer punch her, etter min mening. Den kan fint starte sånn, og bygge seg opp til å bli mer massiv, det hadde vært noe.

 

Ikke elendig, men ikke helt "der". Det trengs mer jobbing, så kan det svinge.

Lenke til kommentar

hørt hele på nytt nå fra rapidshare. litt bedre ja men den klipper litt. synthen du bruker er fin den men den er så standard. hørt den flere hundre ganger. la meg gjette: 3x Osc? hehe. jau jau. men sangen i seg selv er ganske grei den men jobb litt med med å gi en fin athmosphere for å si det slik og få opp lyden på sangen uten at det klipper eller noe slikt;);)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...