Gå til innhold

Filmnedlasting via Movielink


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er bra. Håper at tjenesten blir ein stor suksess, og at vi får fleire liknande tjenester i framtida.

5864615[/snapback]

 

Dyrt, begrensede bruksområder, og det ville overraske meg om kvaliteten var like god, minner meg om musikk-download, der man betaler mer for et dårligere produkt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det var fryktelig dyrt for et såpass begrenset og risikabelt produkt (plutselig virker ikke filmen lenger fordi du har endret komponenter i PCen din for mange ganger, eller rett og slett fordi DRM-løsningen ikke blir utviklet lenger). Da må det da være mye bedre å kjøpe filmen på DVD.

Lenke til kommentar

Dette virker som nok et forsøk fra film- og musikk-industrien på å gi så dyre og begrensende tilbud at de rett og slett skremmer kunder bort fra all form for nedlasting og over på kjøp av plater. Problemet er at slike tjenester blir så mye markedsført at konkurrenter med bedre alternativer drukner.

Lenke til kommentar
Dette er bra. Håper at tjenesten blir ein stor suksess, og at vi får fleire liknande tjenester i framtida.

5864615[/snapback]

 

Dyrt, begrensede bruksområder, og det ville overraske meg om kvaliteten var like god, minner meg om musikk-download, der man betaler mer for et dårligere produkt.

 

AtW

5864830[/snapback]

Dei må begynne ein plass. Det er positivt at dei prøver denne formen for salg av film. Blir det ein suksess vil tjenesten forhåpentlegvis bli utbetra etterkvart.

Lenke til kommentar
Dette er bra. Håper at tjenesten blir ein stor suksess, og at vi får fleire liknande tjenester i framtida.

5864615[/snapback]

 

Dyrt, begrensede bruksområder, og det ville overraske meg om kvaliteten var like god, minner meg om musikk-download, der man betaler mer for et dårligere produkt.

 

AtW

5864830[/snapback]

Dei må begynne ein plass. Det er positivt at dei prøver denne formen for salg av film. Blir det ein suksess vil tjenesten forhåpentlegvis bli utbetra etterkvart.

5870579[/snapback]

 

Vi får se, iTunes vil jeg karakterisere som en suksess, og den eneste "utbedringen" de snakker om der er å gjøre nye sanger dyrere. Om det er en ting jeg stoler på i samfunnet som er det mediaselskapenes griskhet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Blir det ein suksess åpnar dette for at andre aktører vil kome inn på markedet, noko som igjen vil føre til meir konkurranse. Då kan vi som forbrukarar få glede av dei nye moglegheitane dette byr på.

5870618[/snapback]

 

Som sagt, vi får se, det er ganske begrenset med distribusjonsselskaper for film, og jeg har ikke sett den samme utviklingen på musikk.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...