Gå til innhold

TEST: Acoustic Energy Wi-Fi Internet Radio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jo bra ut den der, ellers kan man kanskje ta en titt på Roku Soundbridge... Etter min mening mye tøffere å se på, har stort display som kan sees på noen meters hold og har fjernkontroll. Riktig nok ikke så enkel å sette opp for norske radiokanaler og den trenger en server for å spille harddisk musikk.

 

Hilsen en lykkelig Soundbridge eier :-)

 

KK

Lenke til kommentar
Spilleren lagret imidlertid ikke nettverksmappene eller medieinnholdet der. [Hvis man ønsker å skru av strømmen om natten må man altså bruke 15-20 minutter på å søke gjennom de delte mappene når man slår på spilleren igjen, alt etter hvor mange GB man har lagret.]
Hvis strømmen skrus av, glemmer den derimot det meste utenom nettverksinformasjonen. [Dermed må databasen leses inn hver gang man slår av strømmen på enheten, noe som kan være langtekkelig alt etter hvor mange mediafiler man har.]

Er det bare jeg eller virker dette litt selvmotsigende? I siste sitatet virker det som om nettverksinformasjonen er det eneste den husker hvis man tar ut kontakten. Mens det i første sitat påstås at nettverksinformasjonen forsvinner. Hva med en presisiering?

 

At mediedatabasen med filer fra nettverket må lastes inn på nytt virker som kommer tydelig fram dog.

Lenke til kommentar
Hilsen en lykkelig Soundbridge eier  :-)

KK

5805205[/snapback]

 

Hei

 

Hvordan kjøpte du din Soundbridge, pris ?

 

TN

5807891[/snapback]

 

 

Kjøpte den fra expansys , prisen nå er 1350kr +mva. (jeg betalte 1800+)

Strømadapteret som følger med er for engelsk kontakt (tror jeg), men de sendte med et lite reiseadapter for norge....

 

KK

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne radioen i en måneds tid nå. Er kjempefornøyd. Klart det er litt surt til tider at ikke alle kanalene er tilgjengelig til alle tider, men morsomt er det jo lell. Synes betjeningen av radioen er spesielt tiltrekkende, da vi har mindre barn som også bruker den. De klarer det fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...