Gå til innhold

Tynn bærbar fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På minnefronten er det DDR2 som gjelder, og maskinen kan håndtere inntil 1,2 GB med DDR2-667-minne.
Den der stusser jeg litt på. Hvordan er det der teknisk mulig? 1GB på en slott og 256MB på den andre? :huh:

 

Edit: Ut fra spesifikasjonene er det bare en minne-slot. Hvordan i alle dager er det her da mulig? :dontgetit: Er det 256MB integrert i maskina da? :hmm:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Blir spennende å se denne irl.

 

Samsung er ett merke jeg har åpnet øynene mer og mer for de siste årene

de har svært god kvalitet på produktene sine.

Designen var sweet, og specsa var veldig gode.

 

De klarer å pakke mye kraft inni den lille boksen,håper skjermen

blir top of the line da samsung er kjent for å ha svært gode skjermer.

 

Men de audio portene foran da! :dontgetit:

kunne ikke de vært litt mere nøytrale..

Endret av Poldot
Lenke til kommentar
På minnefronten er det DDR2 som gjelder, og maskinen kan håndtere inntil 1,2 GB med DDR2-667-minne.
Den der stusser jeg litt på. Hvordan er det der teknisk mulig? 1GB på en slott og 256MB på den andre? :huh:

Kansje det er 256 MB fastsveiset til hovedkortet hvor GMA950 stjeler 64 MB?

Slik at maskimal tilgjengelig mengde RAM er 1.2 GB

Lenke til kommentar
På minnefronten er det DDR2 som gjelder, og maskinen kan håndtere inntil 1,2 GB med DDR2-667-minne.
Den der stusser jeg litt på. Hvordan er det der teknisk mulig? 1GB på en slott og 256MB på den andre? :huh:

Kansje det er 256 MB fastsveiset til hovedkortet hvor GMA950 stjeler 64 MB?

Slik at maskimal tilgjengelig mengde RAM er 1.2 GB

5804107[/snapback]

Ja, det er iallfall eneste jeg kan tenke meg kan være tilfelle.

Lenke til kommentar
På minnefronten er det DDR2 som gjelder, og maskinen kan håndtere inntil 1,2 GB med DDR2-667-minne.
Den der stusser jeg litt på. Hvordan er det der teknisk mulig? 1GB på en slott og 256MB på den andre? :huh:

Kansje det er 256 MB fastsveiset til hovedkortet hvor GMA950 stjeler 64 MB?

Slik at maskimal tilgjengelig mengde RAM er 1.2 GB

5804107[/snapback]

Det virker logisk ja.
Lenke til kommentar

Igjen kommer det informasjon som ikke offentliggjør varme og lydnivå på maskinen.

Det å ha en maskin som er stille og ikke brenner i lårene når man har den på fanget er et viktig element i det å benytte en bærbar maskin.

Apples bærbaremed Dual Core blirfor varm har jeg lest, og støynivået kjenner jeg ikke.

Hvordan er det med denne? Jeg kjøper ingen maskin før jeg har svar på overstående spørsmål.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hvorfor skal det være så vanskelig å lage pcer som er både pene og funksjonsrike samtidig som de kan kalles bærbare(Nei en 15" er ikke bærbar, den er slepbar). Samsung og Sony er stort sett de eneste som klarer dette. Men dessverre så er det foreløpig ingen som selger Samsung eller Sony Vaio pcer i norge.. og det er ikke aktuelt for min del å være en del av sauene som handler 15" craptop hos elkjøp/expert. Nærmeste jeg kom når jeg handlet bærbar var en Dell X1, som snart er klar for å byttes i noe nyere og bedre. Men frem til det selges bærbare pcer i norge så blir det litt vanskelig å bytte. Så mitt håp er at komplett/MPX/Netshop/PSdata..etc etc starter å ta inn Samsung og Sony.. (Komplett har forsåvidt vært litt flinke og tatt inn Asus, hurra for de :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...