Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløse nett skader hjernen !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I sverige, har man egentlig en grense på 1mG/m2 noe som selv crt monitorer ofte overgår. :) Og EPA i US, anbefaler også en øvre grense på 1mG/m2

Russland opperer med 0.1mG/m2 Men disse er bare anbfalte verdier.

 

Mens gjennomsnittlig stråling fra en wifi med 4dbi som er standard inndoor antenne, er rundt 6mG/m2 (dette fant jeg på en hjemmeside, siden jeg ikke vet helt hvordan man regner det ut, så om det er noen fysikere her så gjerne vis hvordan det gjøres. :))

 

Så hvem vet... :)

 

Skal finne noen linker fra EPA og legge opp når jeg kommer hjem.

 

Brutalix

Endret av Brutalix
Lenke til kommentar

Synes jeg leste noe om dette for et par år siden. Blir sikkert forbudt med trådløst nettverk om 20 år når vi begynner å utvikle byller i nakken.

"Ja jeg begynte med trådløst nettverk da jeg var 15 år og så klarte jeg aldri å vende meg til kabel ikkesant!"

 

Sikkert like farlig som mobiltelefon... Vi merker ikke (faren) før etter en del år.

Lenke til kommentar
Eller ikke.....brunost skader også hjernen, det gjør gjentatte slag med hammer mot hode også

5652311[/snapback]

 

Kan du dokumentere dette? Tester, forskningsrapporter? Eg mener, det er i første omgang ganske opplagt, men det er det mye som er. Klart stråling er farlig, men i hvilken grad?

 

For mye sol er også skadelig, men man skal ikke unngå å gå utendørs av den grunn. Til og med(hold dere fast) oksygen kan være dødelig. Noen som slutter å puste av den grunn?

 

Altså, til topic. Radiobølger kan være skadelige, og dødelige(her). Men alt har med både styrke, mengde og over hvor lang tid. Folk er for redde for at ting er skadelig, og dødelig, mener eg. Samtidig kan eg trekke inn at stress kan være skadelig, og kanskje dødelig(link). Så hvorfor stresse over muligheten for at noe er skadelig, når bekymringen i seg selv er skadelig? :thumbup:

 

Om eg tar et forsiktigt dunk med hammeren mot hode, tar eg nok ikke mye skade av det. Gjør eg det over to uker snakker vi om noe annet, eller kanskje ett slag hvor eg tar i alt eg kan?

Lenke til kommentar
Eller ikke.....brunost skader også hjernen, det gjør gjentatte slag med hammer mot hode også

5652311[/snapback]

 

Kan du dokumentere dette? Tester, forskningsrapporter? Eg mener, det er i første omgang ganske opplagt, men det er det mye som er. Klart stråling er farlig, men i hvilken grad?

 

For mye sol er også skadelig, men man skal ikke unngå å gå utendørs av den grunn. Til og med(hold dere fast) oksygen kan være dødelig. Noen som slutter å puste av den grunn?

 

Altså, til topic. Radiobølger kan være skadelige, og dødelige(her). Men alt har med både styrke, mengde og over hvor lang tid. Folk er for redde for at ting er skadelig, og dødelig, mener eg. Samtidig kan eg trekke inn at stress kan være skadelig, og kanskje dødelig(link). Så hvorfor stresse over muligheten for at noe er skadelig, når bekymringen i seg selv er skadelig? :thumbup:

 

Om eg tar et forsiktigt dunk med hammeren mot hode, tar eg nok ikke mye skade av det. Gjør eg det over to uker snakker vi om noe annet, eller kanskje ett slag hvor eg tar i alt eg kan?

5653489[/snapback]

 

Jeg skrev for det første slag med hammer GJENTATTE ganger, brunost er farlig i for stor inntak, vil si det meste er det, jord for eksempel, eller white spirit...

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Du kan dø av alt.. så og si..

 

Du kan dø av 4-5ml vann ja, alt som skal til er at det setter seg i vrangstrupen, du hoster ikke, får det ikke ut, og dermed er du dau.

 

Det er livsfarlig å gå på fortau forresten, plutselig kommer en gal fører, og kjører deg ned.(Eller bare en som mister kontrollen over rattet...)

 

---------------------

 

Men, nå vet ikke jeg om det er bevist at mobil-signaler skader hjernen, men, man har ikke sluttet å bruke mobilen fordi? har man?

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Jeg skrev for det første slag med hammer GJENTATTE ganger, brunost er farlig i for stor inntak, vil si det meste er det, jord for eksempel, eller white spirit...

5653732[/snapback]

 

Sorry. Eg mente ikke å kritisere innlegget ditt, eller deg. Eg brukte deg bare for å bygge videre, og komme med mitt poeng. Sorry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...