Gå til innhold

Minitest av Samsung P900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes det er litt dårlig at Samsung ikke kunne ha valgt en annen modellbetegnelse iom. SE har en hel P-serie, P900 inkludert.

5632340[/snapback]

 

helt enig! selv har jeg en SE P900 og syns vel den er litt heftigere med større skjerm (3") og tusenvis av installerbare programmer, og P-serien er dessuten mulig en av de BESTE telefonene til å gå på internett med pluss at man kan koble ut antennen når man vil, slik at all kmmunikasjon er borte, men allt annet fungerer, dvs musikkspiller, filbehandling, spill og flere av installerte programmene (alltså flere skritt forbi SE W-serien). men uansett, TV, blir litt mye...hva blir det neste? innebygd printer med scanner og fax? parabol? elektronmikroskop? man kan likegjerne vente noen år med å kjøpe ny mobil, og det sier jeg som er 15! min P900 kommer jeg ikke til å bytte før den går i stykker eller når fremtidens nye teknologi ikke tillater annet. uansett så bryr jeg meg ikke om størrelse eller design, imotsetning til andre på min alder, så om jeg fikk en Sam P900, så ville jeg ikke bry meg om klumpn i lomma...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...