Gå til innhold

Imation Disc Stakka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, er det bare meg, eller sto det ikke hvor mange CD/DVD'er denne holder?

 

Ellers kan jeg huske å ha sett en (helt?) lik "nyhet" for noen år siden - ble ikke poppis da, blir det heller ikke nå - vedder en hel masse på akkurat det. Om den får et laser drev innebygget har det *kanskje* noe for seg.

Lenke til kommentar

Interessant. Jeg fikk plutselig lyst på en slik en :p

 

Men om man skal ta inn g ut CD'er, eller velge nye i utforskeren. Bruker den da lang tid på å spinne rundt og starte platen?

 

Mvh Audun Hagen

 

Edit: Trodde den fungerte som et drev jeg. (leste nok ikke reviewen bra nok :blush:) Nei jeg vil ikke ha den likevel. :)

Endret av audhage
Lenke til kommentar
Hm, er det bare meg, eller sto det ikke hvor mange CD/DVD'er denne holder?

 

Ellers kan jeg huske å ha sett en (helt?) lik "nyhet" for noen år siden - ble ikke poppis da, blir det heller ikke nå - vedder en hel masse på akkurat det. Om den får et laser drev innebygget har det *kanskje* noe for seg.

5579709[/snapback]

 

 

* Kapasitet: 100 plater :)

* Grensesnitt: USB 1.1, USB 2.0

* Mål: 34 x 35 x 17,2 cm (BxDxH)

* Vekt:1,8 kg

* Støttede OS:: Microsoft Windows 98 Second Edition, Microsoft Windows Millennium Edition, Microsoft Windows XP, Apple MacOS X 10.1 eller nyere, Microsoft Windows 2000 SP4

* Produksjonsland: Thailand

Lenke til kommentar

Jeg synes den virket noe upraktisk i og med at man trenger å styre så mye for å flytte den mellom PCer. Det hadde vært bedre om den hadde lagret nødvendige filer i en flashbrikke i forbindelse med USB-kontrolleren så indekseringen automatisk følger med boksen.

 

Også synes jeg det burde vært et litt smartere opplegg med driverløs tilgang via "removable storage" slik at den hadde fungert sømløst i alle OS.

 

I tillegg vil jeg anta at denne tar mye større volum per plate enn tilsvarende CD-veksler for bil-bruk.

 

Men det er i det minste et spennende og innovativt produkt med forbedringspotensiale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Har sett denne i bruk, funker fint.

 

Forøvrig bør dere lære artikkelforfatterne å skrive skikkelig:

 

Hvis man datamaskinen man har databasen på har et diskkræsj på systemdisken, har man..

 

Rett og slett fantastisk at dette har gått igjennom skrivekontrollen hos hardware. "Heia hauet!"

 

mvh

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden inneholder denne enheten ikke et drev?? Slik det er nå virker det jo ikke bare svært lite innovativt, men rett og slett bare kronglete og upraktisk.

 

Hadde enheten hatt et innebygget drev ville det vært perfekt i HTPC-sammenheng. Da kunne vi aksessert og startet hele dvd-samlingen fra ett enkelt grensesnitt, uten å måtte rippe alle dvd-platene til harddisk først.

Endret av brannslange
Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden inneholder denne enheten ikke et drev?? Slik det er nå virker det jo både svært lite innovativt, rett og slett bare kronglete og upraktisk.

 

Hadde enheten hatt et innebygget drev ville det vært perfekt i HTPC-sammenheng, da vi kunne aksessere og starte hele dvd-samlingen fra ett enkelt grensesnitt, uten at vi hadde trengt å rippe alle platene til harddisk først.

5580775[/snapback]

Veldig godt poeng.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...