Gå til innhold

MS Laser Mouse 6000 vs AOpen Laser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener det blir feil å gi MS Laser 6000 minuspoeng pga lav DPI-verdi, da dette egentlig er opp til enhver.

Jeg for min del spiller enda aktivt med min over 2 år gamle MS 3.0, og er kjempefornøyd enda, dog den er litt slitt og ødelagt og jeg har kanskje behov for en utskiftning.

Razer Diamondback med sine 1600DPI blir ALTFOR mye for meg, så den var et tabbekjøp for min del.

Men det er vel bare jeg som er fast i mine gamle vaner, da jeg har spilt Cs siden 1999, og da hadde vi ikke slike nymotens mus og tastatur. :!:

Lenke til kommentar

Tordenflesk: Det jeg ville utype etter en gamers bruk av mus skal den klare å følge med drag og sensene så en rask bevegelse har ikke Laser 6000 sjans til.

For å ta et annet eksempel MS Intelli 3.0 er mus som virkelig er laget for gamere som følger med uansett drag du har.

 

Jo også Razer har Gamer.no testet og fikk god omtale.

Lenke til kommentar
Jeg mener det blir feil å gi MS Laser 6000 minuspoeng pga lav DPI-verdi, da dette egentlig er opp til enhver.

Jeg for min del spiller enda aktivt med min over 2 år gamle MS 3.0, og er kjempefornøyd enda, dog den er litt slitt og ødelagt og jeg har kanskje behov for en utskiftning.

Razer Diamondback med sine 1600DPI blir ALTFOR mye for meg, så den var et tabbekjøp for min del.

Men det er vel bare jeg som er fast i mine gamle vaner, da jeg har spilt Cs siden 1999, og da hadde vi ikke slike nymotens mus og tastatur.  :!:

5304865[/snapback]

Hvordan kan det faktum at en mus har overlegen teknologi/maskinvare være negativt? Og hvordan kan du si at 1600 DPI er for mye for deg? Du vet du kan stille sensitivitet både i windows og i bortimot alle spill sant?

 

Hilsen en som også har spilt cs siden 1999 :p

Endret av ^ViFtA^
Lenke til kommentar

LOL, DPI ER MEST VIKTIG DA, GÅR IKKE AN Å TREFFE UTEN MINST 2000DPI!111ELLEVE OG FOR Å IKKE SNAKKE OM 1280X1024, HVIS DU SPILLER MED OPPLØSNING LAVERE ENN DET SUGER DU SKIKKELGI I ALLE SPILL (HUSK, DU MÅ SPILLE PÅ LCDSKJERM.. DU MÅ HA BESTE SKJERMKORTET MED 16X AF OG 8X AA)

 

DPI ER SPESSIELT VIKTIG OM DU SPILLER CS I 1600X12800 (DET ER BARE NOOBZ SOM SPILLER I LAVERE OPPLØSNING ENN DETTE)

 

YEX TOTALY LOUX TEH FUNNY MISSING KEKE CAREBEARS.INC KTNXDIE

 

mvh, skikkelig hardcore gamer ^^

 

hva testen angår, har jeg hørt lasermouse 6000 ikke egner seg til spilling, men dette har vel noe å gjøre med at laser ikke er så utprøvd enda. (skipping\tracking)

Lenke til kommentar
LOL, DPI ER MEST VIKTIG DA, GÅR IKKE AN Å TREFFE UTEN MINST 2000DPI!111ELLEVE OG FOR Å IKKE SNAKKE OM 1280X1024, HVIS DU SPILLER MED OPPLØSNING LAVERE ENN DET SUGER DU SKIKKELGI I ALLE SPILL (HUSK, DU MÅ SPILLE PÅ LCDSKJERM.. DU MÅ HA BESTE SKJERMKORTET MED 16X AF OG 8X AA)

 

DPI ER SPESSIELT VIKTIG OM DU SPILLER CS I 1600X12800 (DET ER BARE NOOBZ SOM SPILLER I LAVERE OPPLØSNING ENN DETTE)

 

YEX TOTALY LOUX TEH FUNNY MISSING KEKE CAREBEARS.INC KTNXDIE

 

5305220[/snapback]

 

:lol:

Lenke til kommentar
jeg syns at høy dpi er bare oppskryt.. det blir faktisk MYE mer presist med 400 dpi

fordi du kan aime mer presist.

ms 3.0 ftw;)

5305506[/snapback]

Hva med å bare justere ned hastigheten gjennom musdriveren på f.eks. Razer Diamondback, dersom du foretrekker 400 DPI i spill? Ingen som TVINGER deg til å kjøre på full guffe selv om du har en 1600DPI mus. ;)

 

Med en mus som leverer opptil 1600 DPI vil du kunne få muspilen til å bevege seg en del kjappere i Windows også, og forøvrig også i spill hvor noe høyere følsomhet på musen er å foretrekke.

 

edit: la til litt

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Syntes det er diggere å spille med 400dpi på i.e 3.0, en det er å emulere 400dpi på razer diamondback\plasma.

 

Syntes høy dpi i lav oppløsning er litt rart, men takler ikke høy oppløsning i gamle spill som cs, ser helt ødelagt ut etter min mening(halflife ble lagd for å se styggt ut) :>

 

menneh, drar facialcare og kjører uten driver og standard windows sens, liker formen på diamondback så godt, at det veier opp for at jeg syntes sensoren i 3.0 er mer behagelig å spille med.

 

Tviler sterkt på at intelli 3.0 ble laget med tanke på spill, ettersom den er formet som en stor murstein som er god ergonomisk. Den passet bare veldig godt til counterstrike pga det trege gameplayet i forhold til quake3\ut, derfor ble den så populær blant "cs proffer" ^^

 

Vennligst flamm meg hvis jeg er helt på jordet nu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...