Gå til innhold

MS Wireless Laser Desktop 6000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke Microsoft sørget for å lage Linux-drivere ? :p

 

mikkex: Jeg har et 5 år gammelt tastatur som heter Logitech Cordless iTouch og det fungerer med fullt oppladede batterier på avstander opp til ca 7 meter (inkludert en lettvegg i mellom). Jeg hadde ett fra Trust før det, men det slet med å henge med på 0,5 meters avstand så det gikk tilbake på angreretten.

Lenke til kommentar
Finnes det trådløs tastatur / mus med lang rekkevidde? (5-20 meter)

Eneste jeg vet om er gyration http://www.gyration.com. Skulle gjerne sett noen alternativer.

5268800[/snapback]

Da jeg bodde på hybel hadde jeg ett trådløst logitech tastatur/mus som hadde rundt 5 meter+ effektiv rekkevidde.

5269089[/snapback]

 

Har en gammel logitech-mus (fra 1999) som har ca. 10 meter rekkevidde (gjennom to vegger) :) (Og, ja, jeg bruker den fortsatt :) )

 

Før så hørte man jo stadig om folk som opplevde at det naboen skrev slo inn på deres eget system, så det er nok en grunn til at rekkevidden er blitt drastisk redusert i forhold til tidligere...

Endret av daffyd
Lenke til kommentar
Finnes det trådløs tastatur / mus med lang rekkevidde? (5-20 meter)

Eneste jeg vet om er gyration http://www.gyration.com. Skulle gjerne sett noen alternativer.

5268800[/snapback]

Da jeg bodde på hybel hadde jeg ett trådløst logitech tastatur/mus som hadde rundt 5 meter+ effektiv rekkevidde.

5269089[/snapback]

 

Har en gammel logitech-mus (fra 1999) som har ca. 10 meter rekkevidde (gjennom to vegger) :) (Og, ja, jeg bruker den fortsatt :) )

 

Før så hørte man jo stadig om folk som opplevde at det naboen skrev slo inn på deres eget system, så det er nok en grunn til at rekkevidden er blitt drastisk redusert i forhold til tidligere...

5271910[/snapback]

Prøvde aldri på mer enn noe over 5 meter(var omtrent det jeg fikk til på hybelen), i dag bruker jeg ett tastatur med tråd da jeg ikke har brukt for trådløst lengre. Dog har jeg en MX1000 mus og en MS bluetooth mus til den bærbare, men har ikke sjekket rekkevidden. Ellers hadde jeg heller sett at man krypterte signalene heller enn å redusere rekkevidden drastisk, bluetooth er således mer genialt i at man man godkjenne tilkoblinger,

Lenke til kommentar

Fin test.

Men er ikke helt enig i den ene påstanden under nagativt:

"Utradisjonell layout på en del knapper".

Det er jo et nytt produkt med "nye løsninger". Hva skal de da med "tradisjonell layout"!?

Poenget er vel å være nyskapende å komme med nye ideer.

Synes det er bra at de flytter rundt på kanppene. Kjøper du det blir du vandt med det, å da bryr du deg sikkert lite om hvor knappene er plassert i forhold til hva de var før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...