Gå til innhold

NextGenTel åpner nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har såvidt sett meg rundt i den nye butikken, og kan ikke si jeg er imponert over utvalget. Det var faktisk direkte dårlig :)

 

Men det kommer vel mer etterhvert..

 

Spørs om de burdte bruke tiden på å fikse kunderservice avdelingen, istdet for å fikse web shop.. Sett endel klager på dem i det siste..

Er sikkert ikke bemanningen på kundeservice som har fått butikken på beina.. Eller?

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

De som kjøper der får håpe de ikke trenger å benytte seg av returretten eller reklamasjonsretten :)

 

For øvrig trenger det ikke å være noen motsetning mellom å satse på kundeservice for bredbåndskunder og å starte nettbutikk. Det er TCi som tar seg av denne delen, derfor blir det nok markert bedre kundeservice for butikken, særlig dårligere kan det vel neppe bli.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar
juhu! ny webshop er alltid morro  :thumbup:  får håpe vareutvalget kommer seg etterhvert... skulle vært avslag for oss som er nexgentel-kunder  :cool: hehe

5235912[/snapback]

Jeg tenkte på det der. Kanskje de kommer med tilbud eller rabatter for nextgentel kunder. Hadde vært bra om de delte ut ett eller to kort ut med noe rabatt til kundene sine i året. Det kan hende at de finner på noe sånt for å tiltrekke flere kunder.

Lenke til kommentar

Nå skal vel TCi ta seg av all kundebehandling og ikke NGT sin kundeservice (puh). Det kan jo bety respektabel kundeservice hvis TCi har god orden på dette.

 

Forøvrig har jeg ikke noen god erfaring med TCI fra tidligere. Da tenker jeg på høye priser. (Jeg har ikke hatt behov for å prøve kundeservicen der. Alt jeg har kjøpt fra TCi har fungert som de skal.) Jeg håper forresten de takker ja til å bli med i prisguiden her på HW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Latterlige høye priser over generelt hele utvalget deres. Tilogmed strømpen i julekalenderen skjulte ikke noe annet en høye priser.

 

Kanskje påtide de lærer noe, en gang for alle.

 

mvh

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...