Gå til innhold

Bethesda bekrefter Oblivion-utsettelse (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er utrolig snodig at de kommer med en utsettelse siste uka før spillet skal komme, og utsetter det i et halvt år.

Altså, en ting er å utsette, men det er noen faktorer jeg ikke helt skjønner.

 

a) Hvorfor venter de til siste uke før de forteller at spillet skal bli utsatt? Har de ikke oppdaget tidligere at spillet ikke kommer til å bli ferdig til release?

 

b) Hvorfor utsetter de det så lenge? Når de utsetter det i et halvt år betyr jo det nesten at spillet er laaaaangt fra ferdig!

 

Og om de er så langt fra ferdig, hvorfor sier de ikke noe om utsettelsen tidligere? Trodde de at de skulle klare å presse inn et halvt års arbeid på en/to uke®?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Sutrekopper. Spillet kommer når det kommer. Uansett grunnen for utsettelse så driter jeg i det. Det eneste jeg vil er at Bethesda skal ha nok tid på seg til å lage det så bra som de overhodet kan, om det betyr at jeg må vente til mai neste år gjør meg ingenting, så lenge de ikke er dumme nok til å putte et spill ut på markedet før det er klart så er jeg storfornøyd.

Lenke til kommentar

Som sagt er det greit nok i og for seg at de utsetter. Det er mange grunner til hvorfor dette er bra (det viser at utvikler vil gjøre spillet så bra som mulig, osv), men jeg synes det er snålt at de skal vente til de siste ukene før de kommer med en slik bombe, når vi allerede har nådd toppen av forventnings-fjellet, og vi praktisk talt sitter på kanten av stolen og venter på at spillet skal slippes ut.

I tillegg at de utsetter det så lenge. Så de ikke at de ikke kom til å klare å få det ut i år da, når det er så uferdig som det er?

Lenke til kommentar
Synes det er utrolig snodig at de kommer med en utsettelse siste uka før spillet skal komme, og utsetter det i et halvt år.

Altså, en ting er å utsette, men det er noen faktorer jeg ikke helt skjønner.

 

a) Hvorfor venter de til siste uke før de forteller at spillet skal bli utsatt? Har de ikke oppdaget tidligere at spillet ikke kommer til å bli ferdig til release?

 

b) Hvorfor utsetter de det så lenge? Når de utsetter det i et halvt år betyr jo det nesten at spillet er laaaaangt fra ferdig!

 

Og om de er så langt fra ferdig, hvorfor sier de ikke noe om utsettelsen tidligere? Trodde de at de skulle klare å presse inn et halvt års arbeid på en/to uke®?

5117947[/snapback]

 

Var vel ikke en uke, men en måned, spillet hadde ikke release før rundt 3. Desember? Men enig av lengden av utsettelsen er litt drøy :cry:

Lenke til kommentar
Var det eneste spillet jeg hadde forhåndsbestilt! Hva i svarte skal jeg spille i julen da?

5118488[/snapback]

fable eller Morrowind

5118524[/snapback]

Ferdig med Fable, og Morrowind kommer vel ikke til 360? Vurderer å droppe hele maskinen når det ikke er noen særlige lanseringstitler, og heller kjøre Civ4 i julen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...