Gå til innhold

Bilder fra World of Warcraft: The Burning Crusade!


Anbefalte innlegg

hvis bloodelves blir en spillbar rase i spillet, så tviler jeg på at de joiner horde. De har ingenting tilovers for alliancen lengre, men hvorfor skal de da joine fienden, og alliere seg med trollene, som har vært deres (old highelves) mangeårige fiender.

HVIS bloodelves blir med, så tror jeg de rejoiner alliansen, eller at det blir en egen faksjon.

Pandaren håper jeg de utelater fra spillet, da jeg synes de er en latterlig oppfinnelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis bloodelves blir en spillbar rase i spillet, så tviler jeg på at de joiner horde. De har ingenting tilovers for alliancen lengre, men hvorfor skal de da joine fienden, og alliere seg med trollene, som har vært deres (old highelves) mangeårige fiender.

HVIS bloodelves blir med, så tror jeg de rejoiner alliansen, eller at det blir en egen faksjon.

Pandaren håper jeg de utelater fra spillet, da jeg synes de er en latterlig oppfinnelse.

5029409[/snapback]

 

Trodde blood elves var alliert med nagaene og draenei? Dette er et sitat som omhandler Draenei: "They are currently ruled by Akama, the Elder Sage, and are allied with Illidan's Naga and Blood Elves."

 

kilde: Wikipedia

Lenke til kommentar

Eat this! :dribble:

 

WoWNorge:

Det italienske magasinet som jeg nevnte i en tidligere nyhet, har nå kommet ut for salg, og en fyr på WorldOfWar.net sitt forum har oversatt artikkelen til engelsk.

 

Skal vi tro artikkelen, så kan vi se frem til mye skøy. Dere får lese selv, for ikke å ødelegge spenningen for dem som kanskje skal til, eller vil vente på, BlizzCon om en drøy uke =)

Der var det mye snacks! :dribble:

 

Vil ikke tro at alt er sant, men det var jaggu mye interresant!

Endret av ObliVioN =]
Lenke til kommentar
Når vi expansion packen komme ut då? (ca)

Og når vil Blizzard offisielt gje noko informasjon?

5043692[/snapback]

 

Expansjonen kommer ut i Blizzard-tid. (Skjønner de som ventet på EU OB)

Offisiell info om x-pack kommer på BlizzCon i Los Angeles om 1 uke. Her vil forøvrig Aasgård representere Gamer.no slik at vi får 6-siders rapporter annenhver time. *se misunnelig på Aasgård*

Lenke til kommentar
Det er jo nå nesten bekreftet at Bloodelves blir Horde, noe jeg finner på kanten til latterlig. Hvorfor joine sin gamle fiende? Dette er en triks fra blizzard sin side KUN for å få flere til å spille horde, ved å gi horde Legolas Alver, og en "good looking" rase også.

5043849[/snapback]

Er det "nesten" bekreftet nå? Alt jeg har sett er bare et lass av spillere som gjetter... Hvordan har dette blitt bekreftet? :S

 

Les dette vedlegget dere. Står mye her.

5042911[/snapback]

I følge det der så blir Arthas siste "boss" i spillet og Blizzard har allerede sagt at man ikke kommer til å møte Arthas i WoW.

5044517[/snapback]

Kilde? Kan ikke huske å ha lest det bare :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
De patchnotene det blir linket til, er bekreftet falske. Horde og Alliance samarbeide, det blir så vanskelig å organisere noe slikt. Ser frem til å se de nye rasene tho.

5045563[/snapback]

Link? (Ikke at jeg betviler på at de er fake, men jeg vil gjerne se kilden når folk bruker ordet "Bekreftet" :) )

Endret av Blib
Lenke til kommentar
De patchnotene det blir linket til, er bekreftet falske. Horde og Alliance samarbeide, det blir så vanskelig å organisere noe slikt. Ser frem til å se de nye rasene tho.

5045563[/snapback]

Link? (Ikke at jeg betviler på at de er fake, men jeg vil gjerne se kilden når folk bruker ordet "Bekreftet" :) )

5045628[/snapback]

 

Les det amerikanske WoW-forumet. Caydiem har sagt at noe samarbeid mellom Horde og Alliance ikke vil skje i WoW.

 

Og nå ser det stygt ut som om det blir BE ja, selv om jeg fortsatt håper på noe annet. :)

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...