Gå til innhold

Sniktitt på Peter Jackson's King Kong (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg utrolig til dette spillet altså. Det er mang en gang folk har trodd at Jackson har nådd bunnen. De aller fleste trodde dommedag var nær da de hørte at han hadde fått rettighetene på Ringenes Herre-filmene. Det er nok en del som mener at han ikke vil klare å gjøre King Kong noe bra. Å lage spill basert på filmer er ofte noe man gjør om man ikke er veldig smart. Alle vet jo at majoriteten av slike spillmatiseringer går rett i dass. Likevel klarer denne mannen å gjøre ett eller annet som gjør alt han er i nærheten av, helt fantastisk!

 

Nå får vi se om King Kong-spillet blir noe bra da. Demoen tyder på det. Liker veldig godt det at man ikke trenger HUD, og at man holder inne en knapp for å ta opp våpenet mens man skyter. Liker også å være King Kong. Det var flere ganger at jeg trodde det var en liten cut-scene eg skulle få se, men jeg spilte det fortsatt. DET sier jo litt om hvor sykt bra effektene i spillet er. Man får en skikkelig guffen følelse.

 

Gleder meg enormt nå! :)

 

EDIT: Skrivefeil.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Det gjør han vel ikke? Uansett har jo det absolutt ingen betydning.

 

EDIT: Eller mener han V-Rex? Hvorfor det, i såfall, når det aldri har funnet noen "V-Rex"?

T-Rex heter no den største rov-dinosauren. Oversettingen betyr vel noe som Tyrann-Konge, siden han eter "sine egne" eller noe sånn (er ikke så flik på latin, så det kan godt hende at jeg tar feil :hmm: ).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Det gjør han vel ikke? Uansett har jo det absolutt ingen betydning.

 

EDIT: Eller mener han V-Rex? Hvorfor det, i såfall, når det aldri har funnet noen "V-Rex"?

T-Rex heter no den største rov-dinosauren. Oversettingen betyr vel noe som Tyrann-Konge, siden han eter "sine egne" eller noe sånn (er ikke så flik på latin, så det kan godt hende at jeg tar feil :hmm: ).

5005440[/snapback]

 

Ja, V-Rex. Eg kan dinosaurar;)

 

For å seie det sånn, I King Kong har dei tatt utgangspunkt i at det faktisk har gått 65 millionar år sidan dinosaurane døde ut. Om du ser på V-rexen er det eit beist med ein tanngard og ei form på skallen som er temmeleg ulik det ein T-rex har. Til dømes er tennene i underkjeven i same stil som det vi finn hos ei krokodille, dei peikar i alle retningar. I tillegg harbeistet tre klør på armane, T-rexen har to. Beistet har blitt referert til som V-rex mange stader, inkludert kongisking.net som styrer King Kong sine production diaries. Det blir framleis sagt T-rex her og der, men dette er altså feil:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

T-rex er langt fra den største dinosauren som har eksistert =) Dessuten var T-rex en ussel åtseleter, og ikke et fryktinngyvende rovdyr slik vi har fått inntrykk av gjennom f.eks Jurassic Park.

 

mvh

Lenke til kommentar
T-rex er langt fra den største dinosauren som har eksistert =) Dessuten var T-rex en ussel åtseleter, og ikke et fryktinngyvende rovdyr slik vi har fått inntrykk av gjennom f.eks Jurassic Park.

 

mvh

5038097[/snapback]

 

Har eg sagt at T-Rex var størst?;)

 

Men når det er sagt, at T-Rex kun var åtseletar, er kun ein av ganske mange teoriar.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke sagt at det var den største. Jeg sa at det var den største rov-dinosauren, noe som jeg er ganske sikker på at den er (kan godt hende at jeg tar feil, da jeg ikke kan så alt for mye om dinosaurer).

Uansett er det nå T-Rex som alltid har blitt regnet som dino'enes konge.

 

Men denne V-rex, har den noen gang fantes i virkeligheten, eller er det liksom en videreutvikling av en T-Rex eller en annen dinosaur?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...