Gå til innhold

Her er Asus' dual-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne hatt den der, men lommeboka sier noe annet. Ekstern strømforsyning var jo en god idé. Er mindre keen på å bytte ut MIST PSU-en med det samme. Jeg syns dog at 2000 opplag hørtes veldig lite ut. Kanskje det bare er gimmick for å få "presse" folk til å ville kjøpe det, så ombestemmer Asus seg ved opplag #1999 og lager 2000 til..? :)

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt den der, men lommeboka sier noe annet. Ekstern strømforsyning var jo en god idé. Er mindre keen på å bytte ut MIST PSU-en med det samme. Jeg syns dog at 2000 opplag hørtes veldig lite ut. Kanskje det bare er gimmick for å få "presse" folk til å ville kjøpe det, så ombestemmer Asus seg ved opplag #1999 og lager 2000 til..? :)

Enig der, kunne gjerne tenkt meg et dualcore-kort.

 

+ for den eksterne strømforsyningen.

 

 

Lure på om det holder med en x2 3800 til dette monsteret :hmm:

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt den der, men lommeboka sier noe annet. Ekstern strømforsyning var jo en god idé. Er mindre keen på å bytte ut MIST PSU-en med det samme. Jeg syns dog at 2000 opplag hørtes veldig lite ut. Kanskje det bare er gimmick for å få "presse" folk til å ville kjøpe det, så ombestemmer Asus seg ved opplag #1999 og lager 2000 til..? :)

Enig der, kunne gjerne tenkt meg et dualcore-kort.

 

+ for den eksterne strømforsyningen.

 

 

Lure på om det holder med en x2 3800 til dette monsteret :hmm:

En x2 3800 vil være for treg uten klokking for å holde følge med dette kortet. Husk at veldig få spill får noe boost av to kjerner pr dags dato. Dette kortet tror jeg nesten bare folk her kan glemme å få tak i. Om det bare blir laget 2000 eks. på verdensbasis så er det nok mest overklokkere med kontakter som får tak i det. 2000 eks. er utrolig lite. Kortet er vel mest laget for at asus skal kunne skryte på seg å ha det beste "singel" grafikkortet. Er god pr. i det også.

Lenke til kommentar

Ja man har jo større grunn til å skryte når man eier ett kort av 2000 på verdensbasis! Hvorfor bruker ikke Asus samme kjøler som de har på 7800GTX TOP kortet? (VGA Silencer 5 Rev3.) Få varmen ut av kabinettet er bedre. Jeg ville heller sett at Asus putta 2 7800GTX brikker på det kortet og heller kjørt dem på lavere frekvens (400 core f.eks). Men men fett kort uansett :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...