Gå til innhold

Hvor påvirket blir du av film?

Gjest Slettet+9817234daf

Hvor påvirket blir du av film?  

353 stemmer

1. 1. Hvor påvirket blir du av film?

• Slipper tårene til når det blir skikkleig trist eller må du stoppe filmen for å trekke pusten når den er på det beste?
      81
    • Du sitter å ser og synes det er spennende. Gjerne skvetter litt, eller føler med dem. Men ikke noe mer.
      246
    • Ser bare på film for å se på fete biler\action scener (den holdningen).
      10
    • Lar ikke filmer gå noe særlig inn på meg
      15

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Poll requested by Loffelur.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Forslag til alternativ: Jeg lever meg ikke inn i filmer. (slik som meg :D )

Sånn.

Skrevet

Måtte bare få opp en poll. Er så mange som ikke tørr og innrømme at de griner av film. Selv så kommer tårene kjapt om det er en sterk film.

Skrevet

Tårene har flere ganger sluppet til, og jeg har måttet stoppe filmen for å ta en liten dans pga enorm glede (Princess Mononoke).

Av og til finner jeg meg i å hive ting på skjermen (mot hun jævla mora i Carrie og alle filmer som Kirstin Dunst spiller i).

• Liker 1
Skrevet
"Du sitter å ser og synes det er spennende. Gjerne skvetter litt, eller føler med dem. Men ikke noe mer."

stemte jeg

Samme her og. Har dog fått noe rusk i øyet akkurat i det eg har sett filmer som går sterkt innpå andre folk. :whistle:

Skrevet

jeg har funnet ut(eller sikkert mange andre også) at film og spill er perfekte medier å sammle.

hvis jeg foreksempel skal spille et ww2fps setter jeg på en ww2 film for å komme i MOOD, eller hvis jeg skal spille ACW spill setter jeg på gettysburg eller gods & generals. osv..

eller etter jeg har spillt et spill, får jeg velidg lyst til å se visse filmer. andre som gjør dette?

Skrevet

"Slipper tårene til når det blir skikkleig trist eller må du stoppe filmen for å trekke pusten når den er på det beste?" stemte jeg, men jeg har aldri stoppet en film om jeg ikke skulle bort. Jeg kan leve meg ganske godt inn i en film.

Skrevet
Forslag til alternativ: Jeg lever meg ikke inn i filmer. (slik som meg :D )

Hva er vitsen med å se på film da :hmm:

En kan vel bli underholdt av å se på noe, selv om en ikke lever seg inn i det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...