Gå til innhold

Ny Gmail-melding?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gammelt nytt, men godt nytt.

 

Google tar imot nye brukere, men iform av "invites" fra eksistérende brukere. F.eks. jeg har 47 jeg kan dele ut til hvem som helst. Kapasitéten i innboksen øker konstant, og er nå oppe i over 2464 MB.

Jeg er oppe i også det. Hvor skal det ende?? :D

Holder Google sitt ord om at en aldri må slette en E-mail mer, betyr det at Google vil øke kapasiteten i det uendlige.

Lenke til kommentar
Gammelt nytt, men godt nytt.

 

Google tar imot nye brukere, men iform av "invites" fra eksistérende brukere. F.eks. jeg har 47 jeg kan dele ut til hvem som helst. Kapasitéten i innboksen øker konstant, og er nå oppe i over 2464 MB.

Jeg er oppe i også det. Hvor skal det ende?? :D

Holder Google sitt ord om at en aldri må slette en E-mail mer, betyr det at Google vil øke kapasiteten i det uendlige.

Jeg tror google satser på at folk ikke vil benytte all denne kapasitéten, og jeg er ganske sikker på at hvis alle brukerene hadde fyllt opp inboksene sine, så hadde det blitt serverproblemer.

 

Det vil nok fortsette og øke, muligens med saktere fart etter hvert.

Lenke til kommentar

If you don't log in to your account for an extended period of time, we'll mark it 'dormant.' After nine months, Google will delete all messages in the account, close it, and recycle the username. (Other free web-based email providers delete dormant accounts after as few as 30 days.)

 

If your dormant account is deleted, we can't guarantee that you'll be able to use your previous username again once it has been recycled. Make sure to log in to Gmail regularly!

 

Gmail trekker til seg minimalt av reklame spam og drit, har ikke fått annen reklame enn det jeg vil ha fra PSdata, kompett osv.

 

Det er lett å organisere mail du får, stor lagringsplass (You are currently using 271 MB (11%) of your 2473 MB.) hehe

 

Går veldig fort å rote seg gjennom det du vil.

Brukervennlig.

 

Kan vedlegge 10MB store filer.

 

Sålenge du bruker bare selve Gmailen uten mailklient program fra PC'n din så sprer du ikke eventuelle virus som du har på harddisken din til hele adresselisten, det gjelder ikke bare Gmail da, men det er ihvertfall bra!

 

Yahoo mail har jeg lite erfaring med men regner med at det er som med Hotmail, spam og junk magnet som går småtregt, dessuten mindre lagringsplass.

Lenke til kommentar
Hvilke fordeler finner en med Gmail kontra Yahoo sin email tjeneste? Gjerne med motsatt vinkling på spørsmålet også!

Personlig syns jeg brukergrensesnittet i Gmail er milevis foran Yahoo. Det er fordi jeg liker det bedre sånn. Jeg har både Gmail og Yahoo, og begge er veldig fine, men det er et eller annet med Gmail som er ekstra stas.

 

Ikke mye svar på spørsmålet, men men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...