Gå til innhold

Tastatur, fjernkontroll og mus i ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

" Remote Keyboard spesielt utviklet for Windows XP Media Center Edition " var jo nydelig design, men jeg er ikke fan av ting uten ledninger. Kommer det en ledning versjon, bare som tastatur og i samme design vil nok dette være noe som havner i en eller annen handlekurv i fremtiden.

Lenke til kommentar
" Remote Keyboard spesielt utviklet for Windows XP Media Center Edition " var jo nydelig design, men jeg er ikke fan av ting uten ledninger. Kommer det en ledning versjon, bare som tastatur og i samme design vil nok dette være noe som havner i en eller annen handlekurv i fremtiden.

Poenget er vel å benytte dette sammen med en HTPC og da sitter du gjerne 3-5 meter fra PC'en. Da er det greit å ha trådløst.

 

Dette skal jeg ha!!!

Lenke til kommentar
Poenget er vel å benytte dette sammen med en HTPC og da sitter du gjerne 3-5 meter fra PC'en. Da er det greit å ha trådløst.

 

Dette skal jeg ha!!!

Ja, men nettopp det jeg sier. Kommer det designet i et vanlig tastatur så er det aktuelt for meg.

Lenke til kommentar

Jeg ble interessert i det "Microsoft Remote Keyboard"-tastaturet helt til jeg oppdaget at de bruker en tommel-joystick (eller hva det nå kalles... styrepinne kanskje?) for å styre muspilen.

 

Jeg håpet at den lille dingsen oppe i høyre hjørne av tastaturet var en trackball, da jeg synes det er utrolig mye bedre å bruke. Men det ser dessverre ikke slik ut, spesielt ikke ut fra dette bildet jeg fant på et annet nettsted.

Lenke til kommentar
Nye tastatur krever vel en del tilvenning. Jeg holder meg til standard-tastatur.

En slik tilvenning går toppen en uke, når jeg lånte et tastatur som var delt gikk det en dag før jeg skrev like bra på det... men leg liker best normale tastatur med ledning... Logitech Media Keyboard :love:

Lenke til kommentar
Nye tastatur krever vel en del tilvenning. Jeg holder meg til standard-tastatur.

En slik tilvenning går toppen en uke, når jeg lånte et tastatur som var delt gikk det en dag før jeg skrev like bra på det... men leg liker best normale tastatur med ledning... Logitech Media Keyboard :love:

Det er selfølgelig avhengig av hvor forskjellig tastaturet er fra et "standardtastatur".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...