Gå til innhold

Kjøpe benkpress hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er det blitt av den gamle gode benken med en 20 kgs stang. En flat fin benk med pute på som er akkurat passe lang og med 2 stativer til å sette fra stanga si.

Skrevet (endret)

den er der fortsatt den, og det er en sånn en jeg ville valgt. En helt enkel benk, uten butterflyes og andre duppeditter med olympiastang ;)

EDIT: gjør ikke noe med butterfly egentlig da :roll:

Endret av MagnusW
Skrevet

**jeg skal ha noe på en av butikkene som er nevt her, derfor vil jeg ha denne tråden i mine innlegg**

olympia-stang, er det sånn som er "bølgete"? og hva er da curl-stang?

jeg vil forresten ha en romaskin...

er denne okey? er buttiken grei?

• 2 uker senere...
Skrevet
Hvor er det blitt av den gamle gode benken med en 20 kgs stang. En flat fin benk med pute på som er akkurat passe lang og med 2 stativer til å sette fra stanga si.

Enig. 20kg stanga er også veldig fin å varme opp med :)

Skrevet

I tillegg er slike olympia\styrkeløft stenger overlegne i grep og holdbarhet, samt hva de tåler. Husk at om du kjøper benk og begynner å trene, så er ikke veien så lang til markløft. Trene det en stund, så kommer du vel opp mot 200 (Evt fra kloss..). Uansett vil ikke en slik G-sport billigstang se særlig pen ut med 200kg på. Mange av de vil ihvertfall ikke det..

Skrevet
den er der fortsatt den, og det er en sånn en jeg ville valgt. En helt enkel benk, uten butterflyes og andre duppeditter med olympiastang ;)

EDIT: gjør ikke noe med butterfly egentlig da :roll:

Hva er Butterflies?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...