Gå til innhold

PlayStation 3 ute våren 2006? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag kontrollerer PlayStation 2 omtrent 70 prosent av verdensmarkedet. Firmaet har i samme rapport analysert seg frem til at Xbox 360 maksimalt kan oppnå 40 prosent markedsandel, mens Revolution kan håpe på 35 prosent.

 

Korleis analyserer dei seg fram til noko sånt? :hmm:

Lenke til kommentar
I dag kontrollerer PlayStation 2 omtrent 70 prosent av verdensmarkedet. Firmaet har i samme rapport analysert seg frem til at Xbox 360 maksimalt kan oppnå 40 prosent markedsandel, mens Revolution kan håpe på 35 prosent.

 

Korleis analyserer dei seg fram til noko sånt? :hmm:

Hvor mange enheter som er solgt?

Lenke til kommentar

Du skal nok se at til høsten/vinteren så sier Sony at PS3 lanseringen i Europa er utsatt i 3-6 måneder fordi de ikke klarer å lage nok maskiner til å dekke behovet i Japan og USA :)

 

Hvis de ikke klarer det med PSP, ser jeg ingen grunn til at de blir noe bedre når det gjelder den større og mer komplekse PS3.

 

Kynisk, jeg?

 

Øystein

Lenke til kommentar
Du skal nok se at til høsten/vinteren så sier Sony at PS3 lanseringen i Europa er utsatt i 3-6 måneder fordi de ikke klarer å lage nok maskiner til å dekke behovet i Japan og USA :)

 

Hvis de ikke klarer det med PSP, ser jeg ingen grunn til at de blir noe bedre når det gjelder den større og mer komplekse PS3.

 

Kynisk, jeg?

 

Øystein

Tsja... Microsoft har sakt de skal klare det, så hvorfor ikke Sony og?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...