Gå til innhold

Omtale av Brothers in Arms: Road to Hill 30 (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var ein bra anmeldelse det der.

 

no har eg bare så vidt prøvd bia, så eg har ikkje det beste grunnlaget for å uttale meg så mykje om det enda. men eg har da fått eit par inntrykk på den relativt korte tida eg har brukt på spelet.

 

grafikken og stemminga er bra. så langt virker historien bra.

 

men det er eit par ting som eg ikkje er så fornøyd med. f.eks så syns eg at det kan vere for linjert. eg liker ikkje heilt siktesystemet (for upresist og iron sight systemet falt ikkje i smak).

 

kontrollen av medspelarar har og irritert meg til tider. eg er så vant med å sikte med høgre museknapp, at eg automatisk trykker på den i kampens hete, og det ender som regel med at medspelarane mine springer inn i den visse død. men dette kjem seg sikkert etterkvart.

 

alt i alt så syns eg at bia har vert eit heilt greit spel så langt, men eg håper at det kan heve seg eit par hakk når eg kjem lenger ut i spelet.

Lenke til kommentar
var ein bra anmeldelse det der.

 

no har eg bare så vidt prøvd bia, så eg har ikkje det beste grunnlaget for å uttale meg så mykje om det enda. men eg har da fått eit par inntrykk på den relativt korte tida eg har brukt på spelet.

 

grafikken og stemminga er bra. så langt virker historien bra.

 

men det er eit par ting som eg ikkje er så fornøyd med. f.eks så syns eg at det kan vere for linjert. eg liker ikkje heilt siktesystemet (for upresist og iron sight systemet falt ikkje i smak).

 

kontrollen av medspelarar har og irritert meg til tider. eg er så vant med å sikte med høgre museknapp, at eg automatisk trykker på den i kampens hete, og det ender som regel med at medspelarane mine springer inn i den visse død. men dette kjem seg sikkert etterkvart.

 

alt i alt så syns eg at bia har vert eit heilt greit spel så langt, men eg håper at det kan heve seg eit par hakk når eg kjem lenger ut i spelet.

du kan jo forandre sikte knappen i option da ;)

Lenke til kommentar

Finnes det flere maps av typen 1v1 der man styrer 2 lag hver (1 Assault og 1 fire Team) i multiplayer enn Shattered Wings. Begynner å bli litt lei det mappet. Men jeg må si at jeg syns flerspilleren er utrolig artig til tider, spesielt på Shattered Wings. Kjipt at på fleste av de andre brettene så styrer man kun 1 lag eller 1-2 spillere.

 

Det som er ganske teit er de "tysk-amerikanske"-stemmene som man blir tvunget til å høre på når man spiller tyskere i flerspiller. Ødelegger litt den derre WWII følelsen når man hele tiden utbryter "Goddamnit, Vordammt!" når man blir skutt :roll:

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

8/10... ENDELIG noen som har fattet det! Faen som jeg er forbanna på alle de kritikerne som har gitt spillet full pott!

Spillet har ikke en genial grafikk/fysikk, AIen er ikke SÅÅÅ god, og Multiplyer-delen er bare oppskrytt.

I tillegg er spillet blir repeterende (og frustrerende).

 

Multiplayer-delen er grei den, men så er det bare EN mode! Og i tillegg finnes det INGEN faste servere man kan gå inn på, og man er ganske heldig om man finner en server som har god ping, og som samtidig ikke er full (4 på hver server er det meste).

 

I stedet for å ha bare denne "nybringende" måten å spille multiplayer på, så kunne jeg faktisk heller tenke meg at man hadde fått DM, TDM, CTF (i tillegg til den de har nå).

 

Ikke ta feil av min mening! Spillet er meget bra! Men det er så langt fra en 10/10 som Duke Forever er nært utgivelse.

 

EDIT:

Det som er ganske teit er de "tysk-amerikanske"-stemmene som man blir tvunget til å høre på når man spiller tyskere i flerspiller.

Meget, MEGET enig! :thumbdown:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
*Masse rart som eg skreiv*

du kan jo forandre sikte knappen i option da ;)

det er vel bare crosshairet du kan forandre på, og det var ikkje det som var det største problemet. det er først og fremst unøyaktigheten når du skyter, og ironsight som eg ikkje likte.

 

men som sagt så har eg ikkje spelt så mykje, så eg forandrer kanskje meining etterkvart.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg litt og som er veldig åpenbart i screen-shots fra dette spillet er alle spillene som blir utviklet til pc og xbox samtidig og dermed har lider grafikk-messig på pc'en. Skjønner ikke at det skal være så mye arbeid å legge opp til teksturer med høyere oppløsning på pc versjonene.. *sukk*

Lenke til kommentar
*Masse rot*

Ehm.. du kan forandre knappen du bruker til å sikte med å ;)

 

hvis jeg skjønner deg rett..

ahh, misforsto kva du meinte. jada, veit at du kan forandre på sikteknappen. problemet er at då vert det så tungvint å bruke "ai-commando ting knappen" i stressa situasjoner.

Lenke til kommentar
*Masse rot*

Ehm.. du kan forandre knappen du bruker til å sikte med å ;)

 

hvis jeg skjønner deg rett..

ahh, misforsto kva du meinte. jada, veit at du kan forandre på sikteknappen. problemet er at då vert det så tungvint å bruke "ai-commando ting knappen" i stressa situasjoner.

hehe.. etter du har spillt det en stund, vil det gå som en lek .. veldig enkelt.. selv i stressende situasjoner ;)

Lenke til kommentar
Ser skikkelig bra ut dette.

Men hvis det er det beste WW2-spillet, og får 8, hva er Medal of Honour da? (som fikk 9) ;)

Det var mange år siden det :yes: MOHAA var vel det eneste skikkelig fengende spillet av sitt slag på PC back then.Mulig eg tråkker hardt i salaten her. Ellers må eg si dette var en godt skrevet omtale :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, spillet har en meget god grafikk, men etter min mening må et spill være GENIALT på ALLE punkter om det skal få en 10/10.

Grafikken er meget god i BiA, men den er ikke noe du virkelig slår skallen din igjennom skjermen for å se.

Grafikken er fin på mange punkter, men ser du på mennene dine, så får du se noe annet. Dessuten har spillet få detaljer på våpen, etc.

Dessuten er fysikken 0% bedre enn UT2004 sin.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...