Gå til innhold

Mer Voltage eXtreme fra OCZ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her var jeg før dere: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=382694

 

men som vanlig, det driter hw.no i.

Uff, var du først? Vi er vel slemme som skriver om noe etter at du har postet nyheten på forumet.

 

1. Det tar litt lenger tid når man skal skrive nyheten først.

2. Andre nyheter ligger foran i køen.

3. Vi har ikke oversikten over hva som til en hver tid er postet på forumet...

 

Hva ville du at vi skulle gjort da? Det får meg forresten til å tenke på enda et punkt...

 

4. Enkelte liker å se nyhetene på forsiden.

Lenke til kommentar
Her var jeg før dere: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=382694

 

men som vanlig, det driter hw.no i.

Uff, var du først? Vi er vel slemme som skriver om noe etter at du har postet nyheten på forumet.

 

1. Det tar litt lenger tid når man skal skrive nyheten først.

2. Andre nyheter ligger foran i køen.

3. Vi har ikke oversikten over hva som til en hver tid er postet på forumet...

 

Hva ville du at vi skulle gjort da? Det får meg forresten til å tenke på enda et punkt...

 

4. Enkelte liker å se nyhetene på forsiden.

Linke til posten hans i og med at det allerede var opprettet en tråd om dette, eventuelte editere litt den første posten og legge inn link til nyheten på forsiden.

Lenke til kommentar
Her var jeg før dere: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=382694

 

men som vanlig, det driter hw.no i.

Why bother....

 

Du får søke på jobb hos hw.no dersom du mener du er så mye raskere enn dem til å finne stoff og skrive artikler.

 

Hvem som helst kan finne nyheter som er aktuelle og ikke er postet på hw.no, bare ta en titt på de utenlandske nyhetssidene og forumene så skulle det være plenty å velge mellom. Spesielt dersom du er tidlig oppe om morgenen.

Lenke til kommentar
Malvado:

 

Så du mener de skulle fullstendig redigere det andre innlegget, legge til link og flytte tråden over til riktig sted. Dette i strak motsetning til den mye lettere løsningen... lage ny tråd.

Nei, faktisk ikke, kun legge til link i den første posten til brukern som var først ute med nyheten på forumet.

 

Ser ikke noe problem heller ved å gjøre det da man gir kredit til den som var først ute med nyheten på forumet ;) . Ren formalitet egentlig.

Lenke til kommentar
Knall bra disse modulene med Windond UTT!

De er best egnet til AMD 4000+ eller FX53 skal du lavere på cpu steppingen så kommer en antagelig enda bedre ut med for eks G.SKILL pc4400 :love: . (samsung TCCD IC). Sett flere brukererfaringer med G.SKILL pc4400 som plystrer unna på 300MHz+ ved 3v ish

 

samleside for samsung TCCD New RAM List!!! +SAMSUNG TCCD RAM C. +Winbond UTT vs TCCD

TCCD liker seg helst under 2,8 V som regel, har det på benken nå..

 

Har forresten et par av VX brikkene på vei, OCZ må bare få de på lager igjen :p

Lenke til kommentar
Knall bra disse modulene med Windond UTT!

De er best egnet til AMD 4000+ eller FX53 skal du lavere på cpu steppingen så kommer en antagelig enda bedre ut med for eks G.SKILL pc4400 :love: . (samsung TCCD IC). Sett flere brukererfaringer med G.SKILL pc4400 som plystrer unna på 300MHz+ ved 3v ish

 

samleside for samsung TCCD New RAM List!!! +SAMSUNG TCCD RAM C. +Winbond UTT vs TCCD

TCCD liker seg helst under 2,8 V som regel, har det på benken nå..

 

Har forresten et par av VX brikkene på vei, OCZ må bare få de på lager igjen :p

Ok!

 

Da er de et bra alternativ, om en ikke har så mye v-mem og fyre på med

 

Ser ut til at disse nye brikkene holder koken mot DDR2 som er på full fart fremmover.

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Twinmos Speed Premium Pc3200 512MB winbond UTT har de samme IC. men aner ikke om de er like råe men de er billige. ca 850kr for en 512Mb brikke

 

edit: ser at overklockers.se har Geil Ultra-X 2x512MB Ny REV TCCCD. Selve verstingen :thumbup:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Har hørt disse windbond utt brikkene minner om bh-5, bare at disse kan kjøres like høyt i 2x512 oppsett (mens bh-5 visstnok likte 2x256)

 

Leste et review av twinmos speed premium med winbond utt brikker som gikk opp til 250mhz med 2-2-2-5-1 timings elns, personlig sikler jeg over vx brikkene ettersom du har garanti for at du får teh real shit :D

 

http://www.vr-zone.com/?i=1641&s=4

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...