Gå til innhold

Hitman Blood Money: Første Screenshot+Releasedate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm er vel på tide å få ut fingeren og komme gjennom Contracts da sida noko nytt er på veg... likar den serien altså.. ingenting som er so moro som å snike seg inn på ein bak frå og drepe med pianostreng :D

Skrevet

hitman fikk sikert ingen gaver fra nissen pga at han ikke har vært snill det siste året. da klikka hitman helt og kasta nissen ned flere etasjer.nissen døde momentant. :!:

gelder meg :yes:

Skrevet
Det ser ut som om de bruker den samme grafikk-motoren som de brukte i de to forrige spillene.

Den har vist blitt oppusset.

Ser egentlig ikke noe behov for en langt forbedret grafikkmotor i denne serien. Er meget fornøyd med den.

Skrevet

lurer på om dette bildet er tatt frå spelet, eller om det bare er noko dei har laga til for anledninga (med julenisse og det heile)

Skrevet
lurer på om dette bildet er tatt frå spelet, eller om det bare er noko dei har laga til for anledninga (med julenisse og det heile)

Det ser ut som om det er tatt ut fra spillet.

Skrevet
SWEET! Hitman eier!

2'eren var best. 3'eren ble for melankolsk og "mørk" for meg, men jeg kom da gjennom det! :w00t:

Dessverre. 2'ern var elendig spør du meg. 1'ern er best enda. 3'ern er absolutt ikke ille. At man ser flere gamle brett igjen synes jeg egentlig var litt hyggelig. Husker jeg digget det hotellbrettet.

Skrevet
SWEET! Hitman eier!

2'eren var best. 3'eren ble for melankolsk og "mørk" for meg, men jeg kom da gjennom det! :w00t:

Dessverre. 2'ern var elendig spør du meg. 1'ern er best enda. 3'ern er absolutt ikke ille. At man ser flere gamle brett igjen synes jeg egentlig var litt hyggelig. Husker jeg digget det hotellbrettet.

Jeg føler bortimot det motsatte :p

Hitman 1 er jo fortsatt det beste, det er vi alle enige om. Hitman 2 var nesten like bra, Hitman 3 bør brenne lenge et varmt sted. Et elendig drittspill, jeg kjenner jeg blir småirritert av å tenke på det spillet. ARG! :mad:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...