Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette var et bra tilbud! Betalte 150 mindre for en lignende 256MB plugg.

Disse er vanligvis litt dyrere enn billig-pluggene, sannsynligvis pga størrelsen.

 

Digger designet. Den er perfekt på nøkkelknippet, og angrer på at jeg ikke ventet på dette tilbudet.... Men sånn er det alltid innen databransjen. Alt blir billigere og bedre hele tiden.

 

mvh

KalleKanin

Lenke til kommentar

Jeg fikk de til å bestille inn disse til jobben for en måneds tid siden, da var prisen 1500kr, så det er da ikke noe i veien med dette tilbudet? Jeg er meget fornøyd med denne, er solid selv om den er liten. Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg fikk de til å bestille inn disse til jobben for en måneds tid siden, da var prisen 1500kr, så det er da ikke noe i veien med dette tilbudet? Jeg er meget fornøyd med denne, er solid selv om den er liten. Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne. :thumbup:

Det er jo smart.....

Lenke til kommentar
Jeg fikk de til å bestille inn disse til jobben for en måneds tid siden, da var prisen 1500kr, så det er da ikke noe i veien med dette tilbudet? Jeg er meget fornøyd med denne, er solid selv om den er liten. Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne.  :thumbup:

Det er jo smart.....

Åh???

 

 

Har noen en link til denne mp3 spilleren? Selges den i norge?

Lenke til kommentar
Jeg fikk de til å bestille inn disse til jobben for en måneds tid siden, da var prisen 1500kr, så det er da ikke noe i veien med dette tilbudet? Jeg er meget fornøyd med denne, er solid selv om den er liten. Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne.  :thumbup:

Det er jo smart.....

Åh???

 

 

Har noen en link til denne mp3 spilleren? Selges den i norge?

Pretec har også kommet ut med en MP3 spiller som denne minnebrikken kan monteres inni og vips har du en MP3 spiller med GB flashminne. det er smart.... dvs.. at man kanskje har oppgraderings mulig heter på mp3 spilleren fremover vettu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...