Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. må kanskje lese testen før man tar altfor mye medhold i resultatet da...

 

Jeg kan være enig i at det kan være bra, men synes denne testen manglet noe veldig vesentlig, test av kabinettet med annen strømforsyning!

 

Hvis dette viser seg å fungere dårlig synes jeg kabinettet stort sett er ubrukelig for mine behov :p

Lenke til kommentar

:/ pokker og! Skulle kanskje latt være å lese den testen for nå fristet det big time! Ikke det at den er så "tøff" og sånt men fordi eg trenger nytt strømforsyning da eg bare har den gamle p3 psu med hele 225watt og kabinettet vibrerer og ser ut som fanden selv!!

 

Denne er jo stille også.... :hmm: *klø seg til blods*

Lenke til kommentar

uten å ha sett tester og flere bilder så syns jeg kabinettet så helt greitt ut til en rimelig pris, men det er ikke et kabinett jeg har villet ha kjøpt, for der er for få hd-plasser etter min mening. en annen ting er nå at jeg akkurat har kjøpt meg ett nytt kabinett, ett som skulle være etter mine behov med 6hd plasser og 2x120mm vifteplasser. så flott ut helt til jeg mottok den, viste seg at de to øverste 3.5" plassene kan ikke brukes før man tar av floppydekslene .. :/

Lenke til kommentar

Hmm.. Har nettopp kjøpt det kabinettet og må si at jeg ble ganske misfornøyd med den. Trangt som .... og hk'et som jeg skulle bruke i det, et nf7-s2 passet ikke inn.

 

IDE 1 og 2 portene kan ikke brukes med nf7-s2!!

Kassa til hd'en kommer i veien.

Merk også at dette hk'et er S2 ikke nf7-s v2.0

 

Ikke var det så støysvakt heller som man skulle ha trodd. Men det kan vel være min cpu-vifte som bråker, MIST CPU-kjøler, "Frostbite", AMD. Har regulering på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...