Gå til innhold

VIA lisensierer teknologi fra 3Com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det viste seg jo at NVidia sin egen ethernetkontroller ga bedre ytelse enn 3com chipen på NForce2 som hadde begge... så det er ikke engang sikkert at VIA vil matche NVidia med denne dealen. Men bedre enn Realtek er det nok, så det er jo et fremskritt tross alt.

Hva er egentlig problemet med realtek for den gjengse bruker?

 

AtW

Lenke til kommentar

Først og fremst høyere CPU-bruk enn NVidia, 3com og Intel sine løsninger. Ikke noe enormt problem, men jeg ser på det som en god ting at utviklingen går fremover på integrerte løsninger også, derfor er dette en positiv utvikling sammenliknet med at vi hadde risikert å få mer Realtek på VIA-kort.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Først og fremst høyere CPU-bruk enn NVidia, 3com og Intel sine løsninger. Ikke noe enormt problem, men jeg ser på det som en god ting at utviklingen går fremover på integrerte løsninger også, derfor er dette en positiv utvikling sammenliknet med at vi hadde risikert å få mer Realtek på VIA-kort.

Hvordan yter 3com produkter i sammenlikning med Intel og nVidia sine? :hmm:

Lenke til kommentar
Først og fremst høyere CPU-bruk enn NVidia, 3com og Intel sine løsninger. Ikke noe enormt problem, men jeg ser på det som en god ting at utviklingen går fremover på integrerte løsninger også, derfor er dette en positiv utvikling sammenliknet med at vi hadde risikert å få mer Realtek på VIA-kort.

Hvordan yter 3com produkter i sammenlikning med Intel og nVidia sine? :hmm:

Nvidia sin nforce2-revisjon av nettverkschipen deres vant ihvertfall på ytelse over 3com 35*** etellerannet som var integrert på kortene med dual lan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...