Gå til innhold

Pentium 4 med 1066FSB oppdaget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel sikkert en EE prosessor etter prisen å dømme .

:whistle: Prisen er vel helt grei ifølge deg snekkern, man får jo "hva man betaler for?"

Unnskyld meg , men har du lite å være til siden du forfølger andre med usakligheter . Jeg har nylig i en annen post sagt hva jeg mener om slike priser ,din kverulering der burde vel holde .

Skaff deg et liv man :no:

Lenke til kommentar
Men EE prosessorene har vel L3 cache, denne hadde ikke det... eller?

Denne var nok en Prescott E-0 stepping med 2MB L2 cache. De forige EE prosessorene var basert på Northwood og hadde L3 cache. Dette er nok en EE prosessore likevel siden det er uttalt fra Intel (tror jeg..) at FSB hastigheter skulle in føres som differensiering på P4EE og P4 prosessorer. Det vil også komme versjoner av samme CPU med 800 FSB som vil selges som P4 6xx serie med mer normal prising.

Lenke til kommentar
Er vel sikkert en EE prosessor etter prisen å dømme .

:whistle: Prisen er vel helt grei ifølge deg snekkern, man får jo "hva man betaler for?"

Unnskyld meg , men har du lite å være til siden du forfølger andre med usakligheter . Jeg har nylig i en annen post sagt hva jeg mener om slike priser ,din kverulering der burde vel holde .

Skaff deg et liv man :no:

vi vet jo alle hvor "pro-intel" du er Snekkern.

 

Denne prosessoren er vel "prisgunstig" ifølge deg, ettersom man får en RÅÅ ytelse ;)

Lenke til kommentar
Er vel sikkert en EE prosessor etter prisen å dømme .

:whistle: Prisen er vel helt grei ifølge deg snekkern, man får jo "hva man betaler for?"

Unnskyld meg , men har du lite å være til siden du forfølger andre med usakligheter . Jeg har nylig i en annen post sagt hva jeg mener om slike priser ,din kverulering der burde vel holde .

Skaff deg et liv man :no:

vi vet jo alle hvor "pro-intel" du er Snekkern.

 

Denne prosessoren er vel "prisgunstig" ifølge deg, ettersom man får en RÅÅ ytelse ;)

Du får nok rå ytelse ,men det får du med en FX53 eller FX 55 som er noe billigere og når disse er for dyre etter mitt syn må vel denne også være det , da jeg ikke ser noen forskjell på kroneverdien .

 

PS: har du prøvd med logisk tenking , istedenfor hetsing :hmm:

Lenke til kommentar

Alle her vet at Snekker`n er for Intel kontra AMD, men som han har sagt, han liker Intel bedre pga egne meninger og tester, ikke ut ifra noe annet.

Må legge til at Snekker`n på ingen måte har hetset noen "AMD-freaks" på forumet, så jeg ser gjerne at GRendal og andre som har noe imot at Snekker`n liker Intel/Prioriterer å bruker penger på PC-utstyr istedet for sprit og øl og andre ting holder kjeft heretter.

Lenke til kommentar
.... å bruker penger på PC-utstyr istedet for sprit og øl og andre ting holder kjeft heretter.

Hvaf...??

Unnskyld meg , men har du lite å være til siden du forfølger andre med usakligheter.

GRendal's kommentar (som startet det hele) synes jeg var ganske unødvendig, Snekkern's svar var heller ikke spesielt hyggelig... også videre.

 

Oysfaerg ironiske kommentar sa noe om hva han trodde var Snekkern's prioriteringer (og ingen andres) og han forfulgte absolutt ikke GRendal med usakligheter.

 

De som har noe ønske om å krangle videre på dette foreslår jeg tar det PM!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...