Gå til innhold

Hotmail med større kontoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg har også bare 2mb. Det tar nok en stund før alle har 250mb lagringsplass da. Det er jo ganske mange som bruker hotmail, så det tar nok litt tid for dem å fikse sånn at alle får mer lagringsplass. Men nå vet vi at det ikke er så altfor lenge til vi får det i hvert fall.

Folk som merker at de har fått 250mb må jo si ifra da! Sånn at vi får vite når vår stund kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
er det nokon som har fått større plass no?

Jeg har i hvertfall ikke fått noe støre konto enda. Og nå har det jo gått ca halvannen uke etter at de første hotmail-brukerne skulle ha fått oppgradert kontoen til 250 MB.

 

Men du Vegard. Du vet ikke når hotmail-kontoen blir oppgradert for vanlige dødlige?

Lenke til kommentar
Men du Vegard. Du vet ikke når hotmail-kontoen blir oppgradert for vanlige dødlige?

Dei oppgraderer kontoane etter kven som har hatt konto der lengst. Det har gått rykter om at dei berre oppgraderar kontoane for amerikanske brukarar foreløpig, men dette har eg ikkje fått bekrefta nokonplass.

 

Det er snakk om ganske mange millionar brukarar, så ein må rekne med at det tar litt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...