Gå til innhold

Nye deler i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lagde allerede en tråd om dette i Tilbakemeldinger-forumet.

 

Jeg skrev:

Da skjedde det en gang her også. Forumet må bli ødelagt av at den deles inn i alt for mange seksjoner.

 

Synes dere virkelig at forumet var SÅ populært at vi trenger en egen forum-seksjon for alt? Jeg tviler på at dette kommer til å utvikle seg bra.

 

Et eksempel var når Symbian-seksjonen kom. Det tok veldig lang tid før folk begynte å bruke denne så mye. Det er fortsatt mange som bare holder seg til "Mobiltelefoner" (den som het det) seksjonen.

 

Jeg tror bare at dette kommer til å føre til mindre aktivitet og dårligere standard.

 

Etter ALLE mine erfaringer fra andre forum (også mobil-forum som f.eks. mobile-review.com) har en slik endring bare hatt negativ effekt.

 

Håper dere vurderer videre om hvilken ordning som fungerer best.

 

Håper også andre her på forumet sier ifra om de er enige med meg eller ikke

Lenke til kommentar

Husk at det kun er snakk om to nye kategorier, som nå rommer noen av de vanligste emnene fra Mobiltelefoner.

 

Dermed får man splittet ut alle 'Hjelp jeg skal ha ny mobil!'-postene som i dag oversvømmer mobilforumet, samt at man har et egen kategori der man kan se hva som svirrer rykter og lekkasjer.

 

I tillegg har vi forandret navn på 'SymbianOS'-forumet slik at dette rommer alt av programvare og operativsystemer, nettopp for at denne kategorien ikke skal være så smal som den har vært tidligere.

Lenke til kommentar

Dæven som jeg ble forvirret nå! Syns hele forumet ble rotete. Tror heller ikke at det hjelper med de nye delforaene. Hvis dere husker så postet folk om symbian telefoner i forumet for mobiltelefoner selvom det var symbian forum tilstede. Tror ikke dette hjelper. Men men. Man venner seg vel til det etterhvert.

Lenke til kommentar

Forandring fryder nok ikke alltid, men vent en uke så får dere se at denne forum oppdelingen får kjørt seg inn.

Ser dere nøye etter vil dere også merke at det ikke er så store endringer heller.

Det nye er at det har kommet en egen "Hjelp jeg skal ha ny telefon"-del og at det har kommet en egen "Rykter og nykomlinger"-del.

Itillegg har den tidligere Symbian kategorien blitt mere "åpen".

 

Selv har jeg god tro på denne indelingen og synes nok at denne kan bli bedre enn den gamle.

Dette siden at "mobiltelefon" kategorien tidligere var svært uoversiktigelig, imens resten av kategoriene var små-tomme.

Nå synes jeg at vi får en bedre fordeling, samtidig som at bla. den tidligere symbian kategorien blir mere aktiv (nå som den omfatter mere).

Men det skal ikke legges skjul på at fks. "Rykter og nykomlinger" kan til tider bli en spøkelsesby, men den fortjener uansett å være selvstendig i mine øyne.

 

-----

 

Men uansett; la oss få kjørt inn de nye forumkategoriene og se hvordan de virker etterhvert, de er fortsatt i en liten innkjørings-fase, men snart burde vel alt gå som smurt ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Synes Rykter-forumet er overflødig, men resten er bra :)

...bortsett fra at symbian forumet er borte...

Symbian-forumet erstattes av "programmer, spill og OS". "OS" som i operativsystem (f.eks. symbian). Det forumet kan du bruke på samme måte som det gamle. Ulempen er bare at du må styre unna spill-tråder og lignende.

Har skjønt det der.. Men det blirr absolutt ikke dety samme som en egen symbian del...

 

Ja, ja.. Kan val se hvordan det går etter en uke eller to.. Dere kunne jo laget en poll om folk liker den nye inndelingen etterhvert..

Lenke til kommentar
Har skjønt det der.. Men det blirr absolutt ikke dety samme som en egen symbian del...

Symbian delen var egentlig halvdød og en noe lukket forumdel, der særlig en bestemt brukergruppe svermet rundt (:p), så synes egentlig det er fint at de "åpnet" litt opp denne kategorien og lot flere ting inngå, som er høyst relevante.

Det eneste som jeg synes er negativt (og frykter) er at den yngre bruker delen vil oversvømme dette forumet med java spill osv.... :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Synes den nye inndelingen er helt OK jeg, men jeg synes de fortsatt burde ha et rent "Symbian" forum.

:yes: Helt enig !

Burde hatt et eget emne som omhandler Symbian-Smartphones, nå er disse blitt borte i spillseksjonen. Husk- det er ennå noen som over 20 år på dette forum :cool: ,og som bruker telefonen som et arbeidsredskap. Vi får vel bare finne oss en ny plass å leke- noen som har noen tips på lur? :whistle:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...